Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Pěkný den, včera jsem se zaregistrovala u seznamky Academic singles. Podařilo se jim mi stáhnout z karty přes 5.000,- Kč. Dnes jsem výpověď řádně podala zaslala i faxem i emailem i poštou, pohrozila a odepsali mi toto:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám velice líto, že si přejete odstoupit od smlouvy v souvislosti s Vaším VIP/Prémiovým členstvím.
Jelikož jste již uhrazených služeb využili, rádi bychom znali příčinu, proč si již nepřejete těchto služeb využívat.
S ohledem na skutečnost, že jste již hrazených služeb využili, Vaše VIP/Prémiové členství bude adekvátně k rozsahu užitých služeb zkrácené na období 1 měsíc a refundované ve výši 4356,00 Kč.
Refundace bude zaslaná na karetní účet, prostřednictvím kterého byla uhrazená původní platba.
Potvrďte prosím přijetí uvedené nabídky a skutečnost, že svou banku nebudete instruovat ve věci zpětného navrácení poplatku.
Bohužel z obav o své peníze jsem celou kartu v bance zrušila a nechala si vystavit kartu novou. Jak si mám nyní počít, když tu kartu nemám? Ve výpovědi jsem je žádala o vrácení peněz na můj účet, ne kartu.
Mám trvat na vrácení peněz na můj účet nebo raději už po nich nechtít nic. Podařilo se mi i deaktivovat profil.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 179839097
Dobrý den.
V případě refundace je poplatek zaslán na účet, přislouchaající ke kreditní kartě, nikoliv na kreditní kartu samotnou (v případě nezdařené platby je refundaci možné učinit i prostřednictvím přímého bankovního převodu).
Pokud si poplatek přejete refundovat, reagujte, prosím, na přijatou nabídku a umožněte refundaci uskutečnit,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.