Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zaplatila jsem 149,- kč na Be2 singles 50+ na zkousku na měsíc.
Dne 17.10 byla z mého úctu zúčtovana částka 2247,-Kč, bez informování
o této transakci tak ,jak je na VOP Be2 prezentováno.
VOP - odstavec 2:
Využívání služeb Be2 a uzavření smlouvy
Bod 4: zakazník bude před uzavřením dalšího smluvniho poměru informován o zpoplatnění
služby a příslušně platných cenách a platebních podmínkách.
Výše uvedené se ze strany Be2 nestalo, nebyla jsem informována o cenách a platebnich
podmínkách a transakce byla ze strany Be2 provedena .
ochrana@singles50.cz
ochrana@be2.cz jediná možná komunikace.
Na tyto adresy jsem zaslala odstoupeni od smlouvy a navráceni částky 2247,-kč zpět .
Odpověď jsem neobdržela.
Okamžité odstoupení od smlouvy.
Vrácení zpět částky na účet.
Potvrzení ze strany Be2 o zrušení registrace a Prémiového účtu, který jsem neobjednala.
Při podání hromadné žaloby se ráda připojím.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 178574650
Dobrý den,
dle našich informací Vás již v uvedené záležitosti kontaktovalo Zákaznické centrum Singles50.
Dobrý den,
ano, včera jsem obdržela ze zakaznickeho centra potvrzeni výpovědi a ukončení premiového
členství na Singles50+, ale chybí zde zmínka o refundaci častky 2247,kč neoprávněně zúčtované z mého účtu .
Poslala jsem vypověď smlouvy na zák. centrum a o ukonceni smlouvy není zmínka .
Nahrazuje tedy potvrzení výpovědi a ukon.premioveho clenství UKONČENÍ smlouvy.?
Vcera jsem na zak. centrum opet napsala o ukončení smlouvy včetně DATA a o refundaci
částky premioveho clenství. .
Dle mého názoru by mne po ukonceni premioveho čl. měli částku refundovat, ale to jen moje
logická úvaha .
Podnikla jsem i další stíznosti, primo na collection@be2.com , do sídla společnosti v Lucemburgu a také na evropské tspotřebitelské centrum .
Posilam foto a prosim o vyjádřeni .
Děkuji. Herbenová.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na dotazy spotřebitelky reagovat.
ID: 178574650
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 15/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
Váš profil byl již Vámi deaktivovaný. V případě, že si přejete využít zbývajíci dny Vášho Prémiového členství, založte si, prosím, nový profil a informujte nás na zakaznickyservis@singles50.cz. Zbývající členství Vám přeneseme.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
V souladu s informacema na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové
komunikace po realizaci platby, je členství v případě, že není vypovězeno, prodlouženo na celé členské období, ve Vašem případu jde o období 3 měsiců.
Realizace Výpovědi Prémiového členství slouží výhradně k zastavení jeho prodloužení po vypršení stávajícího Prémiového období, nikoliv k navrácení (části) poplatku za stávající členství – v případě potřeby prosím zkontrolujte také Všeobecné obchodní podmínky Singles50, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce a také přímo v jejich uživatelském profilu.
Z tohto důvodu předplacené období nemůže být zkráceno.
Dobrý den,
Be2 odpověděli tak, jak jiným zákazníkům a to, že mně Již nebudou prodlužovat VIV
členství a z tohoto důvodu nemá”smysl “ tuto částku zpět vyžadovat.
Děkuji za spolupráci.
S pozdravem Herbenová.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.