Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
celá věc se má tak, že můj otec se přihlásil nejspíš na nějaké seznamce firmy be2, zaplatil z mého druhého účtu, kterým byl disponentem 149 Kč (26.10.2017) - předpokládám, že jak zde píší ostatní, asi za 1 měsíc členství zdarma a poté mu strhli z účtu 2 097 Kč (15.12.2017) bez předchozího souhlasu.
Dnes jsem si vyzvedla na poště dopis od společnosti Intrum "První upomínkový dopis", kde prostřednictvím jejich klienta BE2 GMBH po MNĚ (na moje jméno a na mou adresu) žádají zaplacení dluhu ve výši 87,52 EUR. Předpokládám, že přišel mně, protože jsem majitel účtu, otec byl jen disponent, ale dluh připisují mně, i když on se registroval a celá pohledávka je jeho.
Dnes jsem se o této firmě dověděla poprvé a neznám žádné jejich podmínky členství, které otec asi někde zatrhl při vyplňování nejspíš na jejich webové stránce.
Otec už není disponentem tohoto účtu delší dobu a účet jsem dnes zrušila úplně.
Zrušení prémiového členství, úplně vymazání profilu a veškerých osobních informací a údajů z databáze, zrušení vymáhání dluhu od společnosti Intrum.
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 166030220
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že členství nebylo včas a řádně vypovězeno, původně zakoupené členství bylo prodlouženo.
Naneštěstí, platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, již nevzniknou.
Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.