Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27145Zrušení členství/účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.10.2018, před 6 lety

Monika Citovská

Znění stížnosti

Dobrý den,

celá věc se má tak, že můj otec se přihlásil nejspíš na nějaké seznamce firmy be2, zaplatil z mého druhého účtu, kterým byl disponentem 149 Kč (26.10.2017) - předpokládám, že jak zde píší ostatní, asi za 1 měsíc členství zdarma a poté mu strhli z účtu 2 097 Kč (15.12.2017) bez předchozího souhlasu.

Dnes jsem si vyzvedla na poště dopis od společnosti Intrum "První upomínkový dopis", kde prostřednictvím jejich klienta BE2 GMBH po MNĚ (na moje jméno a na mou adresu) žádají zaplacení dluhu ve výši 87,52 EUR. Předpokládám, že přišel mně, protože jsem majitel účtu, otec byl jen disponent, ale dluh připisují mně, i když on se registroval a celá pohledávka je jeho.

Dnes jsem se o této firmě dověděla poprvé a neznám žádné jejich podmínky členství, které otec asi někde zatrhl při vyplňování nejspíš na jejich webové stránce.

Otec už není disponentem tohoto účtu delší dobu a účet jsem dnes zrušila úplně.


Požadované řešení

Zrušení prémiového členství, úplně vymazání profilu a veškerých osobních informací a údajů z databáze, zrušení vymáhání dluhu od společnosti Intrum.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 09:12, před 6 lety

Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2018 12:18, před 6 lety

ID: 166030220


Dobrý den.

Vzhledem k tomu, že členství nebylo včas a řádně vypovězeno, původně zakoupené členství bylo prodlouženo.

Naneštěstí, platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.

Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, již nevzniknou.

Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 14:47, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2018 06:19, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.