Společnost


http://fastphrases.cz/

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27147Objednaný produkt nefunguje - nelze u společnosti řešit reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2018, před 6 lety

Renáta Dušková

Znění stížnosti

Dobrý den, objednala jsem si u společnosti Fast Phrases standardní sadu 3 úrovní angličtiny na dobírku, kterou jsem dne 17.10.2018 od České pošty převzala v hodnotě 2.770,00 Kč. Bohužel jsem zjistila, že CD je nefunkční, přestože je byl přiložen licenční klíč:
QRFKP-YATU0-CSCRE-ENCR3-7D34F-6F288. Bylo garantováno, že při nespokojenosti klientovi vrátí zaplacenou částku. Po zjištění problému se proto obracím na Vás.
Mám CD vrátit doporučeně poštou? Na obálce je bohužel uveden zřejmě zprostředkovatel dopravy : CzechLogistic, Hornická 1790, Rychvald, podací poště 70071.
Ještě uvedeno na obálce dobírka bezdokladová.
Se společností se nemohu spojit, uvedené maily nefungují.


Produkt

fast PHRASES snadno-rychle-účinně (mám nefunkční CD včetně licenčního klíče viz popis stížnosti)


Požadované řešení

Uhrazenou částku požaduji vrátit zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2018 08:55, před 6 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Jestliže byla uzavřena kupní smlouva (tedy spotřebitel přijal nabídku prodávajícího), má následně prodávající povinnost odevzdat věc s dohodnutými vlastnostmi. Obsah smlouvy je dán nabídkou. Pokud prodávající nedodá zboží s vlastnostmi, které byly v nabídce uvedené, je jeho plnění vadné. Spotřebitel má následně právo na dodání nové věci bez vady, ledaže lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit; není-li to možné, může od smlouvy odstoupit. Rovněž lze žádat přiměřenou slevu.

V daném případě bude zřejmě velmi obtížné vymáhat svá spotřebitelská práva, protože obchod má provozovatele, který sídlí ve státě mimo EU. Stránka je zaregistrovaná jako Domain Privacy, LLC, 16192 Coastal Highway, Lewes, 19958, US. Na stránkách e-shopu chybí jakékoliv identifikační a kontaktní údaje.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 19:28, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.