Společnost


Forgačová Miloslava

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2715Nevyřešena reklamace do 30 dnů + vrázení zboží u eshopu s dobírkou za poštovné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 28 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2014, před 11 lety

Jiri Chládek

Znění stížnosti

Dobrý den, poslal jsem zboží na reklamaci 17.1.2014. Dorazilo prodejci 20.1.2014. 17.3. jsem si vzpoměl vzhledem k pracovní vytíženosti na boty z reklamace. Napsal jsem tedy tomuto eshopu jak se věc má a že do dvou měsíců nedali jakkoli písemně nebo SMS vědět stav reklamace. Požádal jsem o vrácení peněz. Do této doby nebyla žádná jiná komunikace mezi námi. Moje udaje přitom mají v systému. Vše lze doložit z mé strany. Pak přišla odpověd na můj dotaz, s tím, že mě kontaktovali telefonicky ( tedy nejdříve mi volal jeden zaměstnance a pak v druhém mailu už mi volali dva zaměstnanci) a poslali mi boty neuznané poštou na dobírku. O tomto vůbec nevím a ani nevím o tom, že by mě kdokoli kontaktoval. Na stánkách eshopu se ani o takovéto možnosti nepíše a navíc mi to příjde i krajně nevhodné. Já přece měl také náklad s odesláním zboží na reklamaci. Eshop po mailu celou věc dál nechce komentovat a pokud prý chci boty mám jin nejdříve uhradit poštovné. Vše mám zdokumentováno písemně. Z jejich strany jsem se bohužel nedočkal čehokoli co by mluvilo o pravdivosti jejich tvrzení. Děkuji Chládek


Produkt

Boty Adidas Rom


Požadované řešení

Vrácení kupní částky a jedné části poštovného. Fakticky je pro mě věc nevyřízena z jejich strany, jelikož mi do dnešního dne tedy 25.3.2014 nedoručili jakkoli písemně vyjádření o vyřízené reklamaci.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 16:02, před 11 lety

V tomto případě je povinnost prodejce aktivně kupujícího o ukončení reklamace informovat, tudíž je i prokázání této skutečnosti na nich. Doporučujeme kupujícímu vyžádat si a prodejci poskytnout doklad s odesláním na poště a výpis hovorů, že k volání skutečně došlo. Pokud nebyl spotřebitel o vyřízení reklamace informován, došlo k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce není oprávněn žádat po kupujícím jakékoli náklady na vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 10:03, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.