Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, poslal jsem zboží na reklamaci 17.1.2014. Dorazilo prodejci 20.1.2014. 17.3. jsem si vzpoměl vzhledem k pracovní vytíženosti na boty z reklamace. Napsal jsem tedy tomuto eshopu jak se věc má a že do dvou měsíců nedali jakkoli písemně nebo SMS vědět stav reklamace. Požádal jsem o vrácení peněz. Do této doby nebyla žádná jiná komunikace mezi námi. Moje udaje přitom mají v systému. Vše lze doložit z mé strany. Pak přišla odpověd na můj dotaz, s tím, že mě kontaktovali telefonicky ( tedy nejdříve mi volal jeden zaměstnance a pak v druhém mailu už mi volali dva zaměstnanci) a poslali mi boty neuznané poštou na dobírku. O tomto vůbec nevím a ani nevím o tom, že by mě kdokoli kontaktoval. Na stánkách eshopu se ani o takovéto možnosti nepíše a navíc mi to příjde i krajně nevhodné. Já přece měl také náklad s odesláním zboží na reklamaci. Eshop po mailu celou věc dál nechce komentovat a pokud prý chci boty mám jin nejdříve uhradit poštovné. Vše mám zdokumentováno písemně. Z jejich strany jsem se bohužel nedočkal čehokoli co by mluvilo o pravdivosti jejich tvrzení. Děkuji Chládek
Boty Adidas Rom
Vrácení kupní částky a jedné části poštovného. Fakticky je pro mě věc nevyřízena z jejich strany, jelikož mi do dnešního dne tedy 25.3.2014 nedoručili jakkoli písemně vyjádření o vyřízené reklamaci.
Děkuji
|
Tweet |
V tomto případě je povinnost prodejce aktivně kupujícího o ukončení reklamace informovat, tudíž je i prokázání této skutečnosti na nich. Doporučujeme kupujícímu vyžádat si a prodejci poskytnout doklad s odesláním na poště a výpis hovorů, že k volání skutečně došlo. Pokud nebyl spotřebitel o vyřízení reklamace informován, došlo k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce není oprávněn žádat po kupujícím jakékoli náklady na vyřízení reklamace.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít.