Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.9. eshop dle České pošty převzal ode mne balíček se zbožím, které jsem vrátila, protože na to mám do 14 dní právo ze zákona. Zboží bylo zabalené v původním obalu a naprosto neporušené. Nemají tedy důvod zdržovat vrácení peněz. Navzdory obchodním podmínkám, kde se píše, že do 14 dní vrátí finance, mi ještě nic neposlali. Na eshop jsou stížnosti také na webu Heuréka.cz, kde si lidé stěžují na jejich chování. Dokonce již kvůli tomu chodí na policii. Majitelem eshopu je Youuu s.r.o. Kontaktovala jsem eshop opakovaně písemně na více jejich emailových adres. Stále bez odpovědi. Chodí jen odpovědi "automatu", který uvádí, že se mému požadavku bude někdo věnovat. Telefonní číslo nefunguje...
Objednávka číslo 331718194
Poslat peníze za vrácené zboží na můj účet.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.