Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Bobina
Dobrý den, v loňském roce jsem si u vás zaplatila na 12měsíců členství. Jelikož nesplnilo mé očekávání, přestala jsem navštěvovat profil. Po novém roce 2018 jsem chtěla požádat o smazání mého profilu. Bohužel jsem zapomněla přihlašovací údaje. Několikrát jsem žádala na zákaznickém centru o nové přihlašovací údaje, bohužel bez úspěchu. Vždy při k dokončení a potvrzení odeslání, stránky "zamrzly" a dál jsem se nedostala. Stále po mne chtěli abych se přihlásila. Ale jak, když jsem je nevěděla...Po několika neúspěšných pokusech jsem to vzdala. Nemohla jsem stránky vůbec vyžít. Proto jsem se velmi podivila, když bez upozornění po návratu z dovolené jsem zjistila strhnutou částku ve výši téměř pěti tisíc. Ihned jsem si našla výpověď ze smlouvy, kterou jsem poslala také na zákaznický servis. Opět žádná odpověď. Nato jsem opět odjela do zahraničí. Po návratu jsem na svém e-mailu zjistila, že jsem se stala VIP členem, a následně naléhavá upomínka na nezaplacenou částku, a že pokud ji neuhradím, bude dlužná částka poskytnuta vymahačské firmě. Její poslední daný termín k zaplacení byl již dávno po datu, kdy jsem se dostala na svůj e-mail.
Nevím co mám dělat, když jsem poprvé zaplacenou službu ani nemohla využít, a ještě jste mi prodloužili členství, o které vůbec nestojím.
Proč máte zákaznické centrum, když se člověk u něj vůbec nedopomůže pomoci??
Jelikož jsem nemohla využívat vašich služeb, žádám o ukončení Smlouvy k datu, kdy měla skončit 12ti měsíční. O žádné VIP členství nestojím.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 163661761
Dobrý den.
Poplatek za Vaše Prémiové členství, platné v datech 28.08.2018 - 28.08.2019, Vám byl ke dni: 11.09.2018 refundovaný zpět na Váš účet a zároveň byl k datu: 12.09.2018 neoprávněně stažen zpět na Váš účet ze strany Vaší banky - poplatek ve výši 4788 Kč jste tudíž dvakrát přijala na svůj účet.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti uvedeného dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.
Pokud jste doposud nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Po poradě s právníkem jsem částku uhradila, včetně penále. Sice po splatnosti, ale přece. A ihned jsem zaslala výpověď ze smlouvy, která by podle Smlouvy seznamky měla být ukončena v roce 2019 na podzim. Výpověď jsem poslala 27.10.2018 do zákaznického centra v Luxemburku, dodnes mi nepřišla žádná odpověď, nebo reakce na výpověď. I když se v jejich Smlouvě píše, že pošlou zprávu na můj e-mail, do této doby se tak nestalo.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.