Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Loni jsem v xxxlutz vybavila temer cely byt a o to vic mne jejich jednani mrzi. Pred vice jak mesicem mi bylo doruceno zbozi z e/shopu (pouze pulka, budiz), ktere nevyhovovalo a melo viditelne vady (schazela uchytka na komode, komoda spatne slepena a nedolehala jak ma atd.).
Zbozi jsem okamzite zabalila zpet do krabice a ihned odvezla na pobocku Cerny Most (nejprve overeno tel., ze je mozne takto udelat). Personal nebyl prijemny, budiz. Asi po hodine a pul bylo vse vyrizeno, komodu si prevzali zpet s tim, ze je vse nyni v poradku a na ucet mi prijdou zpet penize.
Na infolinku se mi podarilo dovolat pouze jednou jinak me to hazi do hlas. schranky, emailova komunikace 0 / odpovedeli pouze na email ohledne storna druhe pol. objednavky. Dle sveho radu na strankach maji 14 dnu na vraceni penez ode dne prijeti vraceneho zbozi.
Dnes je to tedy vic jak 1 mesic, pisemnou komunikaci ignoruji, telefonu nezvedaji. Velmi nedoporucuji, zakaznicka zkusenost negativni.
Komunikovat, informovat zakaznika.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.