Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27159Povinné ručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2018, před 6 lety

Petr Dohnal

Znění stížnosti

Předemnou jedoucí nákladní automobil mi rozbil přední sklo odlítl kámen od kola.S viníkem jsme sepsali protokol o nehodě se vším co bylo třeba.Policii jsme nevolali s důvodů že nebyl nikdo zraněn a škoda nepřesahuje 100 000 Kč
Pojistnou událost majitel nahlásil u své pojišťovny (kooperativa).Po nahlášení pojistné události přijel odhadce který si vše zdokumentoval.Nechal jsem vyměnit sklo ale pojišťovna nechce zaplatit pojistnou událost z důvodů že řidič sleduje situaci před sebou a nehodový děj neviděl a že nestačí že se účastníci nehody shodli.Moje odvolání mi bylo vždy zamítnuté.Je toto asi poslední mé řešení ke smíru před podáním žaloby k soudu.Řidiči jsou povinni platit povinné ručení tak proč pojišťovna nemusí platit škodnou událost.

Škodná událost č. 4186039988 z pojištění odpovědnosti (povinné ručení)
Škodná událost ze dne: 24.08.2018


Produkt

Škodná událost č. 4186039988 z pojištění odpovědnosti (povinné ručení) ze dne: 24.08.2018


Požadované řešení

chci uplatnit nárok pojištění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 10:46, před 6 lety

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu.

Nebude-li spotřebitel úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci. Je také možné se se škůdcem spojit a domluvit se na společném postupu. Škůdce by například mohl oslovit také mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při ČOI, jelikož je s pojišťovnou ve smluvním vztahu, což je pro tuto variantu řešení podmínkou. Bližší informace viz https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.