Společnost


OnlineCesty.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27160Zrušený zájezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2018, před 6 lety

Jan Bezrouk

Znění stížnosti

Dne 1.6.2018 provedena rezervace zájezdu Eurovíkend Stockholm v termínu 23.8.-26.8. Zájezd uhrazen v plné výši. Dne 20.8.2018 přišel od pana Superaty email: "Vážený kliente, velice se omlouváme, ale bohužel z důvodu ukončení spolupráce s CK jsme nuceni zrušit Vaši smlouvu o zájezdu na zájezd Stockholm. Peníze Vám budou vráceny zpět na účet nejpozději do 7 pracovních dnů. Děkujeme za pochopení. Petr Superata, OnlineCesty.cz". Po 14 dnech nebyla vrácena ani koruna. Po telefonickém nahánění jsem se nakonec dovolal. Pan Superata mi sdělil, že je mu to líto, ale jsou v insolvenci (v obchodním rejstříku o insolvenci ani zmínka, ani k dnešnímu dni) a budou nám zasílat každý měsíc k 1. dni v měsíci 2000 Kč. Sdělil jsem mu, že očekávám vrácení celé částky do konce letošního roku a ať to bere jako náš velmi vstřícný krok. Každopádně v září nám vrátili 2000 Kč. 1.10. již další splátka nedorazila. Po telefonní urgenci jsem dostal příslib, že bude splátka zaslána 8.10. Peníze opět nedorazili. Dnes jsem zkoušel p. Superatovi volat a telefonní číslo již neexistuje. V tuto chvíli máme u p. Superaty 15.980 Kč. Rozhodně se nehodlám smířit s tím, že jsme o ně přišli.


Produkt

Zrušený Eurovíkend Stockholm


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 10:35, před 6 lety

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl (zrušený zájezd), jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 19:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.