Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v létě jsem babičce rušila emailem odběr Vašich produktů, bylo mi odpovězeno, že odběr rušíte a že jíž nebude produkty dostávat.
Dnes mi na stejnou emailovou adresu přišla zpráva z České pošty, že babičce doručujete opět další zásilku.
Takže se ptám, jak znovu zrušit odběr???
Vymazání veškerých adres včetně emailových a nezasílání zádné pošty z Vaší strany
|
Tweet |
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Zaslala-li společnost spotřebitelce zboží i poté, co spotřebitelka smlouvu vypověděla, jedná se o neobjednané plnění dle ustanovení § 1838 občanského zákoníku. V takovém případě nemusí spotřebitelka na své náklady společnosti nic vracet a hledí se na ní jako na poctivého držitele.
Vážená paní Šindelářová,
bylo by dobré, kdybyste nám poslala údaje Vaší babičky (adresu, email, jméno a příjmení), abychom jí dohledali v systému a zadali storno a výmaz z databáze.
Stačilo zavolat na naší zákaznickou linku 234 099 888 Po-Pá 8:00-17:00 a bylo by to vyřešené minutovým telefonátem.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
To by zcela jiste bylo, pokud by na Vasi spolecnost byl nekde kontakt! Ten sice je v zasilce, kterou poslete, ale to uz bohuzel musite platit, ze? Takze vcera jsem dohledala email, kdy jsem zadost vypovidala a doufam, ze timto je zalezitost vyresena, ukoncena a vy uz me ani moji babicku nebudete nadale obtezovat telefonatama a nabizenim veskerych Vasich produktu! Dekuji
Vážení paní Šindelářová,
veškeré kontakty naleznete na našich webových stránkách http://www.helvetia.cz/kontakty/. Napište nám prosím zákaznické číslo Vaše i Vaší babičky, abychom Vám storno a vymazání údajů mohli potvrdit. Případně adresu, email, jméno a příjmení, bez identifikace Vás opravdu v systému nenajdeme.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Uz se stalo vcera vecer, kdyz me Vase spolecnost kontaktovala. Velice smutne je, ze po zadani Vasi “firmy” na kazdeho vyskoci odkazy na Vase neprofesionalni jednani a ne kontakt na spolecnost. Nicmene me uklidnuje fakt, ze nejsem sama, kdo ma spatnou zkusenost. Timto dekuji za Vasi odezvu a cas a dal se s Vami odmitam dohadovat. Hezky den
Vážená paní Šindelářová.
Negatvní ohlasy na nás by nemusely být, kdyby své záležitosti s námi řešili přímo zákazníci, kteří si objednali, a ne ti, co o smluvním vztahu nic nevědí.
Vaše babička si od nás v červenci tohoto roku objednala produkt na vyzkoušení, ten pak i řádně uhradila a zasílání bylo e-mailem zrušeno. Nic dalšího jí posláno nebylo.
Zákazníkům vždy zasíláme jen to, co si objednají. Valná většina stěžovatelů v recenzích jen neodržela dohodnuté nebo termíny splatností. Firma na trhu působí 10 let a spravuje už na MILION zákaznických účtů a spokojeným a řádně platícím zákazníkům měsíčně expeduje na 100 tisíc zásilek. Desítka recenzí s negativním ohlasem na miliony odeslaných zásilek jsou nic neříkajícím faktem. To jen na uvedení do obrazu.
A jelikož vaše babička byla evidována mezi zákazníky, žádný požadavek na výmaz od ní nepřišel, byla v rámci podzimních nabídek oslovena naším telemarketingovým oddělením, jestli si nechce vzít zase nějaký produkt z našeho portfolia. Ona si nakonec objednala jednorázově hned 3 zvýhodněná dárková balení. Zřejmě vám chtěla balíčkem na vánoce udělat radost, když vám o tom neřekla...
Poslali jsme jí tedy jen to, co si vyloženě objednala. Jestli se vám to nelíbí, především to proberte s babičkou a nehaňte naši firmu.
Zásilky byly odeslány 8.10., požadavek na zrušení účtu a výmaz údajů přišel v e-mailu až 18.10., tedy 10 dní po vyřízení objendávky.
Dále tedy s údaji vaší babičky pro marektingové účely pracovat nebudeme. Zboží prosíme buď uhradit ve splatnosti, nebo prosíme poslat zpět na adresu zákaznického servisu.
To, že si na firmu stěžuje desítka zákazníků rozhodně neznamená, že je firma pochybná. Ono je leckdy třeba hledat chybu někde jinde. Chápeme, že je jednodušší firmu očernit, než přiznat vlastní chybu.
Z naší strany bylo postupováno tak, jak bylo s vaší babickou dohodnuté. Pokud s jednáním babičky nesouhlasíte, vyřešte si to prosím především s ní.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Znovu opakuji, dekuji za Vas cas a nemuselo by toto byt, pokud by udaje na Vas byly dohledatene. A zajimave je, ze hned vite o koho se jedna :-)))) pokud na me po zadani jmena spolecnosti vyskoci x spatnych recenzi a kontakt nedohledam, nelze se mi divit, ze? A prosim uz me nekontaktujte a na tuto zpravu nereagujte! Dekuji
Co k tomu dodat? Kdo chce kontakt najít, kontakt najde. Kdo chce psa bít, hůl si na to najde taky...
Kontakty má frma snadno dohledatelné, navíc jsou uvedené v každé zásilce. Přikládáme otisk faktury z první zásilky poslané na babičku zákaznice.
A pro upřesnění, babičku jsme v zákaznické databái nyní našli na základě e-mailové adresy ze zprávy od stěžovatelky. Tento e-mail byl použit k zastavení zásilek z července t.r.
Odpověď dáváme na dTest, neboť chceme, aby se záležitost uzavřela a nekontaktovali jsme stěžovatelku, když si to výslovně žádá.
Helvetia Apotheke
Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme.