Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#27163Zrušení prémiového účtu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2018, před 6 lety

Vít Kroutil

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 3.10.2018 jsem si objednal a zaplatil jeden měsíc prémiového účtu za 180 Kč. Bohužel jsem si nevšiml, že mi mohou službu automaticky prodlužovat a to rovnou o dalších šest měsíců. O další prodloužení nemám zájem, se službou nejsem spokojen. Vzhledem k tomu, že pro zrušení členství požadují odeslat FAX??? na nějakou Lucemburskou adresu a žádný jiný kontakt jsem nenalezl, připadá mi toto chování jako krajně podezřelé, hraničící s podvodem.


Produkt

Prémiový účet na webu c-date.cz


Požadované řešení

Zrušení prémiového účtu, jeho další neprodlužování, smazání profilu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 10:09, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.10.2018 14:33, před 6 lety

ID: 179324432


Dobrý den.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Vaše Prémiové členství je platné do 03/11/2018, po uvedeném datu nebude prodloužené.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@c-date.cz, mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.10.2018 18:22, před 6 lety


Vít Kroutil

Hodnocení:

Komentář: Dnes mi byl účet smazán. Vypadá to, že celá záležitost byla vyřešena k mé spokojenosti. Děkuji!!!