Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#2717Klamání zákazníka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2014, před 11 lety

Renata Julínková

Znění stížnosti

V blanenském Kauflandu se již delší dobu setkávám se stejným způsobem klamání zákazníka. Nad pultem s krájeným chlebem je velká cedule s cenou 25,90, u pokladny však je naúčtováno 29,90. Na informacích mi bylo řečeno, že se jedná o krájený chléb, který je dražší. To ale u chlebů nikde uvedeno není. Opakovaně jsem na to pracovníky upozorňovala, vždy příslíbili nápravu, dodnes se ale situace opakuje. Stav mám vyfocený, mohu doložit fotografiemi.


Produkt

Chléb krájený 1200g


Požadované řešení

Jasné označování zboží správnými cenovkami.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2014 16:26, před 11 lety

V takovém případě doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci. V tomto případě by se mohlo jednat o porušení § 12 zákona o ochraně spotřebitele, kde je stanoveno, že cena uvedená u výrobku nesmí budit zdání, že je nižší, než jaké je ve skutečnosti účtována. V případě, že by ČOI shledala pochybení u obchodníka, bude mu uložena sankce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.5.2014 11:09, před 11 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.5.2014 15:58, před 11 lety


Renata Julínková

Zákaznické centrum Kauflandu přislíbilo zjednat nápravu. Věřím, že tomu tak bude. RJ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 12:19, před 10 lety

Stížnost tedy považujeme za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.