Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
V blanenském Kauflandu se již delší dobu setkávám se stejným způsobem klamání zákazníka. Nad pultem s krájeným chlebem je velká cedule s cenou 25,90, u pokladny však je naúčtováno 29,90. Na informacích mi bylo řečeno, že se jedná o krájený chléb, který je dražší. To ale u chlebů nikde uvedeno není. Opakovaně jsem na to pracovníky upozorňovala, vždy příslíbili nápravu, dodnes se ale situace opakuje. Stav mám vyfocený, mohu doložit fotografiemi.
Chléb krájený 1200g
Jasné označování zboží správnými cenovkami.
|
Tweet |
V takovém případě doporučujeme podat podnět České obchodní inspekci. V tomto případě by se mohlo jednat o porušení § 12 zákona o ochraně spotřebitele, kde je stanoveno, že cena uvedená u výrobku nesmí budit zdání, že je nižší, než jaké je ve skutečnosti účtována. V případě, že by ČOI shledala pochybení u obchodníka, bude mu uložena sankce.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Zákaznické centrum Kauflandu přislíbilo zjednat nápravu. Věřím, že tomu tak bude. RJ
Stížnost tedy považujeme za uzavřenou.