Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#27173Gril Malaga-Hecht

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2018, před 6 lety

Jan Košvanec

Znění stížnosti

Dobrý den,chci se přidat z aktuální zkušeností výrobce hecht. 9/18
jsem zakoupil gril Malaga od toho výrobce. Dvakráte jsme v něm gri-
lovali a při druhém grilování se spodní vana ohřála a zaklonila směrem vzad tak že vše na roštu odcestovalo tímto směrem. Gril jsem
ovezl na reklamaci do Mukařova. Bez 5 dnů rovný měsíc a napsali že reklamace je vyřízena. No a světe div se vráceno nazpět že závada
nebyla zjištěna a že gril je v naprostém pořádku. A to jsem stav onoho grilu v zakloněné pozici nafotil při samotném grilování a těmito fotografiemi doložil reklamaci.


Produkt

Červenočerný gril hecht MALAGA.


Požadované řešení

Doufal jsem alespon ve výměnu spodní části grilu která se projevila jako špatná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 08:39, před 6 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2018 13:51, před 6 lety

Dobrý den,

servis vyhodnotil výrobek jako funkční, bez výskytu výrobních a materiálových vad, které by měly jakýkoliv vliv na používání výrobku. Nejedná se tedy o záruční opravu.
V zakázce je dále poznámka: „ Během hovoru zákazník uvedl, že zatopil ve spodní vaně grilu. V návodu údajně není uvedeno.“
Zřejmě tedy toto byl ten problém s deformací spodní části grilu, který zmiňujte. Dle servisu se zde nejedná o chybu grilu, ale o nevhodné zacházení s grilem.
Zde však vidím možné nedorozumění.

Poprosím o potvrzení výše uvedeného. Následně navrhuji opětovné zanesení grilu do servisu, kde vadu opětovně posoudíme a navrhneme řešení.
S pozdravem,
Josef Šimána
Obchodní ředitel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.10.2018 13:59, před 6 lety


Jan Košvanec

Dobrý den,souhlasím se zavezením grilu opět do servisu ale je to pro mne daleko vzhledem k faktu že most přez D11 u Sadské ješte neni v provozu. Takže to nebude ihned v tomto týdnu. Nebude to problém? Košvanec.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2018 14:05, před 6 lety

Dobrý den,
ne, určitě to nebude problém.
Pevně věřím, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
S pozdravem,
Josef Šimána

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2018 13:58, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.12.2018 22:32, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.