Počet nahlášených stížností: | 147 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,chci se přidat z aktuální zkušeností výrobce hecht. 9/18
jsem zakoupil gril Malaga od toho výrobce. Dvakráte jsme v něm gri-
lovali a při druhém grilování se spodní vana ohřála a zaklonila směrem vzad tak že vše na roštu odcestovalo tímto směrem. Gril jsem
ovezl na reklamaci do Mukařova. Bez 5 dnů rovný měsíc a napsali že reklamace je vyřízena. No a světe div se vráceno nazpět že závada
nebyla zjištěna a že gril je v naprostém pořádku. A to jsem stav onoho grilu v zakloněné pozici nafotil při samotném grilování a těmito fotografiemi doložil reklamaci.
Červenočerný gril hecht MALAGA.
Doufal jsem alespon ve výměnu spodní části grilu která se projevila jako špatná.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
servis vyhodnotil výrobek jako funkční, bez výskytu výrobních a materiálových vad, které by měly jakýkoliv vliv na používání výrobku. Nejedná se tedy o záruční opravu.
V zakázce je dále poznámka: „ Během hovoru zákazník uvedl, že zatopil ve spodní vaně grilu. V návodu údajně není uvedeno.“
Zřejmě tedy toto byl ten problém s deformací spodní části grilu, který zmiňujte. Dle servisu se zde nejedná o chybu grilu, ale o nevhodné zacházení s grilem.
Zde však vidím možné nedorozumění.
Poprosím o potvrzení výše uvedeného. Následně navrhuji opětovné zanesení grilu do servisu, kde vadu opětovně posoudíme a navrhneme řešení.
S pozdravem,
Josef Šimána
Obchodní ředitel
Dobrý den,souhlasím se zavezením grilu opět do servisu ale je to pro mne daleko vzhledem k faktu že most přez D11 u Sadské ješte neni v provozu. Takže to nebude ihned v tomto týdnu. Nebude to problém? Košvanec.
Dobrý den,
ne, určitě to nebude problém.
Pevně věřím, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
S pozdravem,
Josef Šimána
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.