Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Zakoupil jsem u spol. Globus ČR pob. Pardubice rozloženou posilovací věž, kterou prodávali v akci. Již při konstrukci se objevili nějaké nedostatky, ale nakonec jsme zdárně celou věž sestavili. Věž má ale hned několik dalších nedostatků co se týče bezpečnosti i kvality konstrukce. Ihned po prvním "odzkoušení" jsme zkončili s rozseknutou hlavou byť jsme postupovali i při cvičení dle návodu, který byl přiložen v německém a "strojovém" českém překladu, který moc smyslu nedával a navíc se s německým originálem částečně rozcházel (jiné součásti, čísla, obrázky, postup..). Ihned jsme kontakotvali společnost Globus pomocí zelené linky kde jsem mluvil s velice příjemno paní. Předala mi číslo na oddělení Sportu v Globus Pardubice, kde už tak příjemní nebyli. Údajně si máme zavolat až tam bude nějaká "zodpovědná" osoba. Což je opravdu zarážející, že zodpovědná osoba oddělení není v pracovní době přítomna.
Věž posilovací HG 4000
- Výměna za kus, kde by se člověk nemusel bát o svůj život (což asi v případě této věže bude problém).
- nebo Vrácení peněz.. Ale nejdříve musíme věž omýt od krve jelikož rána byla poměrně silná a krve z rozseknutého obočí bylo poměrně dost.
|
Tweet |
Dle § 19 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele musí být na pobočce po celou provozní dobu osoba pověřená vyřizovat reklamace. Pokud by se tak nestalo, může podat kupující podnět České obchodní inspekci. Zároveň doporučujeme co nejdříve reklamaci uplatnit písemně nebo osobně, kde je prodejce povinný vystavit reklamační protokol a kupující bude mít důkaz o uplatnění reklamace (resp. neodpovídající jakosti při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku)
Společnost Globus ČR, k.s. se nerozhodla využít služby VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.