Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#2718(Ne) - Kvalita zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2014, před 11 lety

Filip Majerík

Znění stížnosti

Zakoupil jsem u spol. Globus ČR pob. Pardubice rozloženou posilovací věž, kterou prodávali v akci. Již při konstrukci se objevili nějaké nedostatky, ale nakonec jsme zdárně celou věž sestavili. Věž má ale hned několik dalších nedostatků co se týče bezpečnosti i kvality konstrukce. Ihned po prvním "odzkoušení" jsme zkončili s rozseknutou hlavou byť jsme postupovali i při cvičení dle návodu, který byl přiložen v německém a "strojovém" českém překladu, který moc smyslu nedával a navíc se s německým originálem částečně rozcházel (jiné součásti, čísla, obrázky, postup..). Ihned jsme kontakotvali společnost Globus pomocí zelené linky kde jsem mluvil s velice příjemno paní. Předala mi číslo na oddělení Sportu v Globus Pardubice, kde už tak příjemní nebyli. Údajně si máme zavolat až tam bude nějaká "zodpovědná" osoba. Což je opravdu zarážející, že zodpovědná osoba oddělení není v pracovní době přítomna.


Produkt

Věž posilovací HG 4000


Požadované řešení

- Výměna za kus, kde by se člověk nemusel bát o svůj život (což asi v případě této věže bude problém).

- nebo Vrácení peněz.. Ale nejdříve musíme věž omýt od krve jelikož rána byla poměrně silná a krve z rozseknutého obočí bylo poměrně dost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2014 08:58, před 11 lety

Dle § 19 odst. 2 zákona o ochraně spotřebitele musí být na pobočce po celou provozní dobu osoba pověřená vyřizovat reklamace. Pokud by se tak nestalo, může podat kupující podnět České obchodní inspekci. Zároveň doporučujeme co nejdříve reklamaci uplatnit písemně nebo osobně, kde je prodejce povinný vystavit reklamační protokol a kupující bude mít důkaz o uplatnění reklamace (resp. neodpovídající jakosti při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 11:51, před 10 lety

Společnost Globus ČR, k.s. se nerozhodla využít služby VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.