Společnost


MobilDuo s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27181Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.10.2018, před 6 lety

Radek Vostrejš

Znění stížnosti

Dne 24.09.2018 jsem si v internetovém obchodě www.mobilduo.cz objednal zboží:
1× D-Link DIR-809/E WiFi AC750 DualBand 10/100 Router za 714 Kč. O uzavření smlouvy mi bylo doručeno potvrzení, ve kterém byl uveden typ zakoupené věci, její cena a též výzva
k zaplacení ceny bezhotovostním platebním příkazem. Uvedenou částku jsem následujícího dne, tedy 25.09.2018, prodávajícímu uhradil pomocí platebního příkazu na účet
č. 4444880/5500 vedený u Raiffeisenbank, který byl uvedený v potvrzení objednávky.
Do dneška mi však zboží nebylo doručeno, a to navzdory mé marné snaze kontaktovat prodejce prostřednictvím všech kontaktů uvedených na stránkách e-shopu. Z tohoto důvodu jsem dne 12.10.2018 od smlouvy e-mailem odstoupil, ale ani následně mi nebyly peníze vráceny.


Produkt

D-Link DIR-809/E WiFi AC750 DualBand 10/100


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 05:26, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 23:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.