Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
dnes 18.10. po zjištění, že mám od Vás email s tím že zásilku převážíte do Parcelshopu, jsem volala na zákaznické centrum kde balíček je. Paní nebo slečna na telefonu mi nebyla schopná říci kde je a zjišťovala proč mi balík nebyl doručen. Za celý den mi nepřišla jediná sms o tom že balík budete doručovat a v jakém čase, za to se paní omlouvama, že to opravdu vidí v sysétmu že sms nebyla odeslána. Po té co jsem se domáhala zjistit kde balík je mi nebyla schopná odpovědět. Na internetu "kde se balík nachází" je status "balík doručen". Já žádný balíček nemám a v Parcel shopu také stále není. Paní tvrdila že ho tam řidič doveze večer až vše rozveze a bude mít cestu kolem. Upřímě jsem se s paní pohádala protože tohle jednání už se mi stalo podruhé. Nikdo nedá vědět ani smskou a najednou v meilu koukám že má být v Žabce a když tam dojdu osobně, tak žádný balíček nepřevzali ani mi nepřišla sms o tom že je tam k vyzvědnutí a po týdnu telefonátu mi paní zdělí že se vrátil odesilateli. Dnes opět to samě! Přitom pani tvrdila jak ho řidič do 6 hodin doveze do Žabky, že se s ním spojila a má ho v autě. Tvrdila že se mi nemohl dovolat. Celý den jsem byla doma a žádný zvonek ani telefon. Po tomto žhavém telefonátu s pani z centráli mi okamžitě volal řidič "jaktože si na něj jako stěžuju a že jesli budu takhle drzá tak mi nikdy balíček nedroučí". Po 6 hodině jsem se byla znovu ptát v Žabce zda tam byla PPL a nenechali mi tam balíček. NIC! Takže mám si zase zavolat a za týden zjistím že se na to řidič opravdu vyprd a vrátili jste ho zpět odesílateli bez jediného kontaktu že se balík vrací?? Žádám o velmi důraznou nápravu. Nikdy jsem s Vaší společností neměl problém, vždy se s řidiči dalo domluvit i na jiném čase atd...Teď co jezdí Kladno, konkrétně Váňovu ulici je s prominutím flákač, který nekontaktuje klienty a člověk zjistí až po týdnu kde balík je přitom na netu uvádíte že je v parcel shopu a že byl balík doručen!
Žádám naléhavé doručení balíku!! Nehodlám vše objednávat dvakrát po tom co se mi ani neozvete a balík zasíláte bez důvodu zpět a nedáte ani vědět. Když napíšete email že dáte balík do parcel shopu tak ho tam laskavě dávejte a nebo uvádějte na stránkách správná data kde se balík opravdu nachází!!
¨Děkuji
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.