Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#27186Nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 hodiny 39 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2018, před 6 lety

Anna Kováčová

Znění stížnosti

Dne 16.10.2018 jsme našli ve schránce Výzvu k vyzvednutí zásilky, ačkoliv jsme byli celý den doma s manželem. Doručovatel se ani neobtěžoval zazvonit na náš zvonek a automaticky hodil výzvu do naší poštovní schránky, takže se do baráku dostal. Bydlíme v paneláku ve druhém patře s funkčním výtahem, a nemyslím si, že je tak náročné, aby doručovatel vyjel do druhého patra, aby nám zásilku doručil. Když jsem zjistila, že máme výzvu v poštovní schránce, ihned jsem volala na poštu 20, aby nám zásilku doručili. Tam mně bylo sděleno, že sjednají nápravu. Ani další den 18.10.2018 nám nebyla zásilka doručena, přestože jsme stále celý den doma a čekáme na zásilku. Dnes jsem opět volala na poštu 20, kde mně bylo sděleno, že s tím nic nemohou dělat a že se mám obrátit na stránky České pošty a napsat stížnost a tak taky činím. Nevím, co mám proto ještě více udělat, abychom objednanou zásilku dostali. Píši i číslo zásilky viz.níže.
Tento případ není první. Již se nám to stalo v létě 2018, kdy si dcera objednala balík, byla celý den doma, neboť měla vyvrknutý kotník a měla berle. Výzva byla opět vhozena do poštovní schránky. Dcera poté , čekala, až jí bude lépe a následně se vydala na poštu 20 v Plzni s berlemi, vystála 2 hodinovou frontu, (jak je na této poště obvyklé), aby si zásilku mohla vyzvednout. Nechápu, co je v kompetenci České pošty, zda vhazuje pouze do poštovní schránky listovní zásilky jako jsou výzvy, neboť nedoručují ani balíky a ani důležité dokumenty. Doufám, že tato stížnost, bude poslední.


Produkt

podací číslo zásilky: LB003399012BE , Výzva k vyzvednutí zásilky


Požadované řešení

Požaduji dne 20.10. 2018 doručit zásilku do vlastních rukou a doufám, že se to již nebude opakovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 05:37, před 6 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.