Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#27189Zrušení účtu a potvrzení zrušení pohledávky na moji osobu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2018, před 6 lety

Petr Bostik

Znění stížnosti

Společnost Interdate SA na mě, podle mého názoru neoprávněně, vymáhá prostřednictvím Intrum Justitia dluh ve výši 95,04 EUR. Mojí chybou bylo že jsem za kamaráda(který nevlastní kreditní kartu s možností placení přes internet) vstupní poplatek ve výši 180Kč. Po strhnutí vyšši částky jsem informoval kamaráda i c-date, kde mi pouze přišla automatická zpětná odpověď. Kamarád se samozřejmě distancoval. Problém jsem vyřešil v bance kde jsem platbu nechal zablokovat. Včera mi však došel dopis od společnosti intrum, kde požadují zaplacení výše uvedené sumy. Přitom jsem žádnou smlouvu žádnou nepodepsal, použe platil poplatek za kamaráda, což se doufám nebere jako podpis. Cdate se mnou v minulosti komunikovalo pouze formou automatické odpověďi, zde vidím, že s vámi komunikují a proto Vás žádám o pomoc. Předem děkuji.


Produkt

Prémiové členství na seznamce c-date


Požadované řešení

Vyjádření Interdate SA, že smlouva je ukončena a žádný dluh není.
Ukončení vymáhání pohledávky ze strany Intrum Justitia.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.10.2018 09:38, před 6 lety

Občanský zákoník umožňuje uzavření smlouvy formou e-mailové komunikace nebo objednáním si zboží či služby přes internetový obchod. Pokud uzavře spotřebitel smlouvu po telefonu nebo přes internet, smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy objednávka konkretní nabídky uveřejněné na webových stránkach dojde prodavajícímu. U většiny spotřebitelskych smluv tedy není podmínkou vzniku platné smlouvy jeji písemna podoba obsahujíci současně i podpisy obou stran.

Avšak než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.10.2018 14:42, před 6 lety

ID: 175574865


Dobrý den.

Mějte prosím na paměti, že poplatek za Prémiové členství, platné v datech 02/08/2018 - 02/02/2019, ve výši 2394 Kč, byl k datu: 15/08/2018 refundovaný zpět na Váš účet a zároveň byl ke dni: 15/08/2018 neoprávněně stažen zpět na Váš účet ze strany Vaší banky; uvedený poplatek jste tudíž přijal dvakrát.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.10.2018 17:26, před 6 lety


Petr Bostik

Dobrý den pane Bostiku,



ověřoval jsem, co po Vás vůbec chtějí a je to neoprávněný požadavek.



Do banky, která zastupuje obchodníka, jsme na základě Vaší žádosti odeslali reklamaci, kterou obchodnická banka nezamítla. Tzn., že reklamace byla obhájena jako oprávněná. KB Vám peníze vrátila a obchodnická banka si měla peníze, které jsme vzhledem k reklamaci odebrali, vyúčtovat s jejich obchodníkem. Místo toho ještě jednou opravdu obchodnická banka zatížila svého obchodníka návratovou transakcí. Tzn., že do KB přišla částka 2x. Vy jste jí obdržel pouze jednou. To je správně. Po včerejším upozornění, jsme chybu obchodnické banky napravili tím, že jsme druhou chybně zaslanou částku vrátili zpět do obchodnické banky i s vysvětlením, o co se jedná. Obchodnická banka nyní musí vyrovnat svého klienta.



Pokud mohu doporučit, odpovězte v tomto smyslu protistraně, která po Vás požaduje vrácení údajně dvakrát zaslané částky. Vy jste jí obdržel pouze jednou. Druhá částka byla Komerční bankou vrácena bance zastupující obchodníka.



Je to vyřízené.



Děkuji.

---------------------------------------------------------

Dobrý den,

výše je uveden dopis z mojí banky, kde je situace jasně vysvětlena a z mojí strany nevidím pochybeni.

Prosím proto o potvrzení zrušení účtu na c-date, ať neřešíme za rok podobnou situaci. Také prosím o zrušení pohledávky zprostředkované společností Intrum Justitia v plné výši + úroky a toto zrušení dostat písemně poštou, stejně jako společnost na moji adresu zaslala pohledávku. Děkuji předem.

S pozdravem

PB

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2018 07:59, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2018 12:21, před 6 lety

ID: 175574865


Dobrý den.

Za účelem zachování zásad bezpečnosti a ochrany dat, není možné Váš požadavek zodpovědět prostřednictvím platformy dTest. Prosíme Vás, obraťte se na náš tým zákaznické podpory na adrese service@c-date.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2018 10:37, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.11.2018 07:26, před 6 lety


Petr Bostik

Dobrý den,

prosím o vyjadření společnosti C-date zda je již pohledávka vůči mojí osobě považována za vyřízenou. Dále prosím o potvrzení že výše uvedený účet je trvale "zrušen" a nehrozí tak vůči společnosti žádný finanční postih. Děkuji.

S pozdravem

PB

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 08:00, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na žádost spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2018 17:04, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 08:57, před 6 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 08:57, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.