Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupená benzínová pila Fieldmann přes internet v 123shop.cz.Po složení nešla nastartovat,asi 50 pokusů,potom naskočila a tzv.chcípla.To se opakovalo několikrát.Přitom velmi dýmila,malé otáčky
a dusila se.Podařilo se mi ulomit brzdu,možná již byla naprasknutá a prodřít startovací šňůru(toto jsem nereklamoval)Pila se vrátila s konstatováním:Byl zjištěn zásah do karburátoru,proveden jednohodinový test,startování za studena ,za tepla,závada se neprojevila,reklamace neuznána.
Druhá reklamace se opět týkala startování,ale toto již bylo podstatně lepší.Avšak problém s dýmem a malými otáčkami a tzv.chcípáním zůstal,pila se zastavovala.Verdikt stejný,proveden jednohodinový test,opětovné startování,uváděná závada se neprojevila,doporučení-přečíst si návod na použití.Toto jsem provedl několikrát a zjistil jsem,že je špatně napsán popis startování motoru.Toto se mi však snaží vyvrátit a tvrdí,že nepostupuji podle pokynů.Při třetí reklamaci jsem nahrál obrazový záznam mého postupu práce s pilou,abych je přesvědčil a konečně jsme si to vyřešili,ale nechtějí přistoupit na zhlédnutí tohoto záznamu,prý mají své postupy a předpisy.Pilu mi poslali zpět,tu jem však nepřevzal a trvám na vrácení peněz.Dostal jsem na toto téma pár emailů od Martina Potměšila,gestora benzínového programu značky Fieldmann.Ten píše,(19.3.2014)že věc považuje za uzavřenou a už se nmnou nikdo nekomunikuje.Co s tím,poradíte mi?
Benzínová pila FIELDMANN 3001-B
1.Požadoval bych v první řadě ,aby se někdo podíval do dodaného návodu v kapitole,,jak nastartovat motor'' a posoudil,zda je
tento návod napsán správně a i laikovi srozumitelně.
2.Potom nebránit se zhlédnout mnou zaslané video(myslím,že by se vše vyřešilo)
3.Vrácení peněz,závada je stále stejná.A už jsem si pořídil jinou pilu.Když topíte dřevem,tak to na rodinném domě bez pily prostě nejde.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnutá, nevyřeší se to tím, že se zboží nepřevezme. I přes to, že by se dle zákona měl prodejce řádně vadou zabývat, tedy i přistoupit na důkazy týkající se vady, tak pokud odmítá shlédnout video, bude nutné nechat si vypracovat soudním znalcem nezávislý posudek, který by byl následně prodejci předložen jako důkaz o existenci vady. V případě, že bude ve prospěch kupujícího má tak nárok na řádné vyřízení reklamace a na proplacení ceny znaleckého posudku.
Společnost FAST ČR, a.s., byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.