Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#2719Reklamace,Reklamace č.2,Reklamace č.3,

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 19 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2014, před 11 lety

Pavel Marek

Znění stížnosti

Zakoupená benzínová pila Fieldmann přes internet v 123shop.cz.Po složení nešla nastartovat,asi 50 pokusů,potom naskočila a tzv.chcípla.To se opakovalo několikrát.Přitom velmi dýmila,malé otáčky
a dusila se.Podařilo se mi ulomit brzdu,možná již byla naprasknutá a prodřít startovací šňůru(toto jsem nereklamoval)Pila se vrátila s konstatováním:Byl zjištěn zásah do karburátoru,proveden jednohodinový test,startování za studena ,za tepla,závada se neprojevila,reklamace neuznána.
Druhá reklamace se opět týkala startování,ale toto již bylo podstatně lepší.Avšak problém s dýmem a malými otáčkami a tzv.chcípáním zůstal,pila se zastavovala.Verdikt stejný,proveden jednohodinový test,opětovné startování,uváděná závada se neprojevila,doporučení-přečíst si návod na použití.Toto jsem provedl několikrát a zjistil jsem,že je špatně napsán popis startování motoru.Toto se mi však snaží vyvrátit a tvrdí,že nepostupuji podle pokynů.Při třetí reklamaci jsem nahrál obrazový záznam mého postupu práce s pilou,abych je přesvědčil a konečně jsme si to vyřešili,ale nechtějí přistoupit na zhlédnutí tohoto záznamu,prý mají své postupy a předpisy.Pilu mi poslali zpět,tu jem však nepřevzal a trvám na vrácení peněz.Dostal jsem na toto téma pár emailů od Martina Potměšila,gestora benzínového programu značky Fieldmann.Ten píše,(19.3.2014)že věc považuje za uzavřenou a už se nmnou nikdo nekomunikuje.Co s tím,poradíte mi?


Produkt

Benzínová pila FIELDMANN 3001-B


Požadované řešení

1.Požadoval bych v první řadě ,aby se někdo podíval do dodaného návodu v kapitole,,jak nastartovat motor'' a posoudil,zda je
tento návod napsán správně a i laikovi srozumitelně.
2.Potom nebránit se zhlédnout mnou zaslané video(myslím,že by se vše vyřešilo)
3.Vrácení peněz,závada je stále stejná.A už jsem si pořídil jinou pilu.Když topíte dřevem,tak to na rodinném domě bez pily prostě nejde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2014 16:43, před 11 lety

V případě, že je reklamace zamítnutá, nevyřeší se to tím, že se zboží nepřevezme. I přes to, že by se dle zákona měl prodejce řádně vadou zabývat, tedy i přistoupit na důkazy týkající se vady, tak pokud odmítá shlédnout video, bude nutné nechat si vypracovat soudním znalcem nezávislý posudek, který by byl následně prodejci předložen jako důkaz o existenci vady. V případě, že bude ve prospěch kupujícího má tak nárok na řádné vyřízení reklamace a na proplacení ceny znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 12:30, před 10 lety

Společnost FAST ČR, a.s., byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.