Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Byl mi odečtena platba z účtu ve výši 2 247 Kč. Společnost Be 2 jsem nijak nekontaktovala. Ani jsem do dnešního dne nevěděla, o jakou společnost se jedná. Mělo dojít k platbě přes internet, kartou. Bohužel jsem nic neobjednávala. Zatím jsem situaci neřešila.
Nic jsme nekupovala
Prosím o vyřešení a navrácení platby.
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky získala oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
ID: 174588842
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 13/06/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Děkuji za odpověď, je stejná jako pro všechny ostatní. Bohužel jsem se nikde neregistrovala a kdyby náhodou, je z veškerých stížností na této stránce zřejmé, že nabízíte členství na měsíc na zkoušku za 149 Kč.Ani já, byť neregistrovaná, nemám informace o tom,že se zkušební členství musí vypovědět. Pokud jsem tedy u Vaší společnosti registrována, požaduji zrušení smlouvy a navrácení neoprávněně inkasované částky.
ID: 174588842
Dobrý den.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Vaše Prémiové členství je platné do 13/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené. Žádné další platby neproběhnou.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Realizace Výpovědi Prémiového členství slouží výhradně k zastavení jeho prodloužení po vypršení stávajícího Prémiového období, nikoliv k navrácení (části) poplatku za stávající členství – v případě potřeby prosím zkontrolujte také Všeobecné obchodní podmínky Singles50, které jsou uživatelům k dispozici na naší domovské stránce a také přímo v jejich uživatelském profilu.
Z tohto důvodu předplacené období nemůže být zkráceno.
Dobrý den, děkuji za informace. Odesílala jsem žádost o zrušení smlouvy a členství. Bohužel se nikdo ještě neozval. Na odstoupení mám nárok a tím pádem, by mi měla být alespoň poslední inkasovaná platba navrácena. Odesílala jsem výpověď na e-mail, byla doručena pouze automatická odpověď.
Spotřebitelka má nárok na odstoupení od smlouvy pouze ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smlouvy (registrace v seznamce), poté se smlouva automaticky zruší.
Pokud však spotřebitelka od smlouvy ve výše uvedené lhůtě neodstoupila, pak lze dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Společnost smí smlouvu prodloužit jen za předpokladu, že o tom uživatele jasně a srozumitelně informuje ještě před uzavřením smlouvy. Jinak nemá právo účtovat si další poplatky.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 174588842
Dobrý den.
Výpověď Prémiového členství Vám byla potvrzená již v rámci předešlého komentáře ze dne 23.10.2018.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte: ochrana@singles50.cz, mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Odstoupení od smlouvy již není nárokovatelné, jelikož toto je možné uplatnit nejpozději do 14 dní od data uzavření smlouvy/ obchodního vztahu, které bylo v případě Vašeho Prémiového členství ke dni: 13.06.2018 (viz prosím také email ze strany Zákaznického centra ze dne 22.10.2018).
Dobrý den, prosím o potvrzení výpovědi na e-mail.Toto vyjádření není plnohodnotné vůči mé písemné žádosti.Dále trvám na vrácení inkasované částky,pokud nabízíte něco na zkoušku / na měsíc, měl by být spotřebitel informován o automatockém prodloužení a výši účtované platby. Na stránky seznamky, se mi po zaplacení částky na zkušební měsíc,již nepovedlo přihlásit a nelze to ani nyní.Neměla jsem tedy ani možnost se tyto informace dozvědět. Proto opakovaně žádám o zrušení účtu Vaší společností,o odstranění veškerých mých údajů a navrácení poslední inkasované částky.Děkuji
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na žádost spotřebitelky reagovat.
ID: 174588842
Dobrý den.
V souvislosti s potvrzením Výpovědi Vašeho Prémiového členství prostřednictvím emailové komunikace viz prosím email ze strany Zákaznického centra ze dne 22.10.2018.
V souvislosti s prodloužením Prémiového členství a informacemi o něm viz prosím komentář z toho samého dne zde na stránce dTest.
Svůj profil jste si sama deaktivovala, není již tedy možné se do něj přihlásit.
Dobrý den,ano profil jsem již deaktivovala za pomoci IT specialisty, neboť nebylo možné přihlášení na můj profil. Nic to ale nemění na tom, že se vaše společnost neoprávněně obohacuje. Klamete spotřebitele, který není vůbec informován o praktikách, které provozujete. To se bohužel ve většině případů dozví až po té, co si zinkasujete platbu bez jeho vědomí a začne pátrat na interbetu. Je jasné,že neoprávněně inkasované částky už asi neuvidím, ale určité kroky jsem již podnikla.
Pevně věřím,že praktiky společnosti budou potrestány.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.