Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#27198Kvalita spokojenost profesionalita

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2018, před 6 lety

Roman Velčovský

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes 19.10.2918 jsem ve vaší prodejně v Ostravě Zábřehu zakoupil v oddělení sýrů krajeny sýr krolewski uzený děrovaný. Kupoval jsem toho více na obloženou sýrobou mísu. Nepředpokládal jsem,že z 200g bude 100g konec sýrů (takzvaný skrojek) absolutně nepoužitelný pro můj účel. Dle mého tyto konce ani nepatří do takového prodeje a řeší se to jinak. Po zjištění této věci jsem se vrátil na prodejnu a u info pultu jsem na tohle upozornil a bylo mne řečeno,že vše je vporadku že je to sýr že s ním nic není. Ano je to sýr nic s ním neni,ale nesouhlasím a je mne divne prodávat tyto konce jako krajeny sýr. Dále řešení celého pultu salátu a sýrů je katastrofální a k zamyšlení. To samé platí o pultu masa a uzenin. Zajímalo by mne zda ten nebo ta paní vedoucí ma zkušenosti s tímto prodejem. Berte tento zápis jako podnět ke zlepšení a zamyšlení se nad vším co připravujete v reklamách. Kvalita profesionalita a spokojenost. Jinak váš samoobsluzny pult ovoce a zeleniny je po prestaveni super. I kvalita ovoce a zeleniny. Myslim že v tomhle nemáte konkurenci . Jste nejlepší .


Požadované řešení

Nečekám a ani nechci žádnou kompenzaci. Ale byl bych rád kdyby se tato věc již nestala. Dále bych se opravdu zamyslel nad fungováním těchto pultů. Jiným systémem a prestavenim by dle mého došlo k rychlejší obsluze zákazníků a menšího stresu u obsluhy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 11:52, před 6 lety

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2018 14:09, před 6 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2018 15:22, před 6 lety

Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.