Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jiz od 05.10.2018 mi mel byt dorucen balik z Nemecka. I pres usilovne, nekolikrate navstevovani Ceske posty v Rumburku a neustale volani na ruzna "nefungujici" telefonni cisla, ktera mi byla poskytnuta zamestnanci teto pobocky se mi nedostalo pomoci. Na poste mi stale oznamuji, ze balik vubec nedorazil do Ceske republiky. Na emailu, kde mohu sledovat veskere deni o baliku mi prisla informace, ze v miste doruceni nebyl nikdo zastizen a pritom je stale nekdo doma. Zvonek funguje na 100%. Zadny letak o tom, ze nikdo nebyl zastizen v schrance nebyl. Vim, ze tento pripad neni jediny a vetsina zamestnancu nerika pravdu, jelikoz jim nejak selhava system. Dnes je 19.10.2018 a balik stale nikde. Pripominam, ze se mi udalost opakuje. V lonskem roce byl balik dorucen zpet k odesilateli, i presto, ze se na postu chodilo neustale a bylo nam receno, ze o baliku nic nevedi!!
Podaci cislo baliku: CY410207884DE
Prosim o vyreseni teto zalezitosti co nejdrive, dekui
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman