Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#27203Vrácení společenské obuvi- nevyhovuji- neustálé puchýře na nohou.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2018, před 6 lety

Tomas Molin

Znění stížnosti

Řešeno zatím telefonicky. Odmítnut s reklamací, vrácení peněz či výměny obuvi. Z důvodu že jsou nošené, přitom jsem je měl na nohou 3krat. Zakoupeno v Deichmann Jindřichův Hradec.


Produkt

Společenská obuv Memphis one. 1330606.


Požadované řešení

Doufám, že dojde k pozitivnímu vyřešení problému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 11:18, před 6 lety

Pokud si spotřebitel zboží koupí v kamenném obchodě, nemá ze zákona právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží z důvodu, že mu boty nesedí, nebo z nich má puchýře, jako je tomu při koupi zboží prostřednictvím prostředků dálkové komunikace. Z tohoto důvodu má spotřebitel právo vyzkoušet si zboží v kamenném obchodě.

Nicméně podle ustanovení § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména odpovídá za to, že se věc hodí k účelu, který pro její využití prodávající uvádí, nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá.

Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že obuv nebyla vadná při převzetí, nebo naopak k prokázání skutečnosti, že si vadu sám způsobil spotřebitel.

Nesouhlasí-li spotřebitel se zamítnutím reklamace, doporučujeme zkonzultovat záležitost se soudním znalcem a případně si nechal vypracovat znalecký posudek, pokud je přesvědčený, že se o vadu jedná. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.