Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V unoru 2018 jsem byl naposledy na be2 portale. Mel jsem zaplaceno premiove clenstvi na 3 mesice. A rikal jsem si, ze prodluzovat sve clenstvi nebudu.
Po nejake dobe, nejspise 3 mesice, jsem zjistil, ze mi z jednoho uctu odeslo neco pres dva tisice korun. Zjistil jsem, ze to byla platba za premiove clenstvi v be2 na dalsi obdobi. Zjisti jsem, ze firma se snazi vydelavat podivnym zpusobem.
Snadna registrace, a komplikovane zruseni teto registrace. Vcetne automatickeho obnovovani a drsnych podminek. Zacal jsem resit zruseni sve registrace. Ale protoze jsem zrovna prochazel narocnou zivotni situaci, uplne mi to cele vypadlo z hlavy. Navic mail na ktery jsem byl u be2 registrovan jsem take prestal kontrolovat. A tak jsem ke svemu prekvapeni dostal prvni upominku k zaplaceni dluhu od firmy intrum, ktera pro be2 vymaha platby.
Na one mailove adrese, na kterou jsem u be2 zaregistrovan, jsem nasel nejake upominky, co mi tam pred mesicem nebo dvema prisly. Ihned jsem jim mailem poslal naskenovanou zadost o ukonceni premioveho clenstvi a zadost o stornovani posledni vyzvy k uhrade.
Od te doby firma zdatne mlci a pouze mi posila navody, jak zrusit nevyzadane zpravy.
Cely tento pripad me znechutil. Praktiky snadne registrace, komplikovaneho zruseni registrace a nastaveni podminek tak, ze se clenstvi automaticky a neustale obnovuje az do nekonecna, sankce a vymahatelska firma jsou typickou ukazkou podvodneho vydelavani penez. Nevim jestli je to nejakym zpusobem napadnutelne, ale nejradeji bych zkusil zorganizovat nejakou hromadnou zalobu. Jestli to ma smysl. Hromadnou, protoze jak jsem zde zjistil, je nas postizenych docela dost.
be2 seznamka, premiove clenstvi
1. zruseni clenstvi
2. storno posledni pozadovane platby
3. uhrada drive strhnute castky z meho uctu (v pripade ze predchozi body budou splneny nebudu pozadovat)
4. v pripade, ze predchozi body nebudou splneny bych rad zorganizoval hromadnou zalobu. Postizenych pouze na vasem serveru se zda byt dost. Takze i s temi ostatnimy to musi byt poradna zakaldna na to, aby s tim neco mohlo jit udelat
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
České právo bohužel nezná institut hromadné žaloby. Za stavu současného právního řádu musí každý spotřebitel podat žalobu sám.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 165739715
Dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil/-a s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 17/10/2017. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
1. v obdobi automatickeho prodlouzeni, za ktere si uctuje spolecnost platbu jsem nemel zadny kontakt s jejim systemem a STEJNE TAK MI NEBYLY ZASILANY NAVRHY VHODNYCH PARTNERU, tak jak je uvedeno ve smlouve. Za toto nedodrzeni pozaduji zruseni posledniho vymahaneho poplatku.
2. Poslal jsem v posledni dobe snad 10 mailu s nascenovanou vlastnorucne podepsanou zadosti o ukonceni premioveho clenstvi. Muze mi spolecnost be2 potvrdit, ze me premiove clenstvi jiz bylo zruseno?
S pozdravem
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na dotazy spotřebitele reagovat.
ID: 165739715
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděl Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo.
Společnost be2 neověřuje, jak často a jakým způsobem jste poskytnuté členství využívali. Přístup k Prémiovým službám jste však měl.
Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.
Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.