Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer, na základě informace z sms jsem kontaktovala Vaši společnost o prodloužení smlouvy,jelikož mi byla prodloužena a zdražena služba.U Vaší společnosti mám 3 telefonní čísla a pouze jsem žádala o radu a výhodné podmínky dle možností.Dne 17.10. 2018 mne v 9,47 hod. kontaktoval Váš pracovník a domluvil se semnou na podmínkách,které jsme dořešily 18.10.2018 z telefonu Vašeho pracovníka a pouze jsem po dohodě přistoupila na návrh,který mi byl doporučen a telefonicky byl odsouhlasen v nahrávaném rozhovoru.Tímto byla věc z obou stran uzavřena.Dnes v tj.19.10.2018 v 12.32 hod. mi volala paní,že nelze tarif u čísla 603183679 uzavřít,jelikož neexistuje.Byla jsem v práci a bohužel jsem nemohla řešit tuto situaci.Slibila,že mi bude voláno v 19 hodin.Pán ,který volal mi oznámil,že mi nelze s těmito podmínka udělat tarif, několikrát mi to zdůraznil ba naopak jsem mu byla k smíchu.Nevím zda si děláte tedy srandu zr zákazníků a pak je po zrušení tarifu tlačíte na dražší tarif.Nebyl to můj návrh ,ale návrh z Vaší strany.Žádám o urychlené řešení této situace,která nebyla mou chybou.Pokud jsem někomu k smíchu,že požaduji něco co mi bylo nabídnuto v nahrávaném rozhovoru a odsouhlaseno,předám stížnost na ČOI pokud nebude sjednána náprava,nebudu platit za něčí nedostatečnou informovanost.
V Aš 19.10.2018 Kolimárová Marta Tel. 731180666
Náprava
|
Tweet |
Podle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti (dále jen podnikatel) povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.
Pokud se jedná o změnu náležitostí smlouvy uvedených v § 63 odstavci 1 písm. c) až p) a r) zákona o elektronických komunikacích (např. změna ceny služby), je podnikatel povinen informovat spotřebitele způsobem sjednaným ve smlouvě rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude spotřebitel akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout spotřebitelovi způsobem, který si spotřebitel zvolil pro zasílání vyúčtování.
Zákon tedy umožňuje jednostrannou změnu závazku ze strany podnikatele a narušuje tak jednu ze základních zásad občanského práva o dodržování smluv. Na druhou stranu umožňuje spotřebitelovi ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny podmínek bez jakékoli sankce.
Pokud jsou při nabízení služeb uvedeny nepravdivé informace, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se o klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitel namítnout.
Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.