Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#27215Porucha,výpadek signálu a domluva s technickou podporou (nepodporou)!!!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2018, před 6 lety

Ivanka Daňkova

Znění stížnosti

Ve čtvrtek dopoledne došlo k náhlému přerušení tv signálu do mého bytu. Po telefonické domluvě s technickým operátorem mně řekl,že byly výpadky signálu a že se asi na tom pracuje. Tento výpadek měl být 17.10. od 3-6hod ráno. V domě nikdo ani nevěděl, že proběhla nějaká údržba na zlepšení signálu!! Operátor se se mnou domluvil, že i když to zřejmě není mou vinou, musím zaplatit poplatek 350,-Kč. S tim jsem souhlasila a čekala kdy dostanu zprávu. V patek dopoledne mně volal jiný, že se na síti pořad pracuje a musím počkat do 18hod až lidem v terénu skončí prac. doba. Je to opravdu zvláštní, že v celem 8.patrovem domě žádný výpadek služeb nikdo neměl!? Operátor bohužel nezavolal jen v 18,30 poslal sms, že jsem nebyla zastižena, celý den jsem čekala doma s mobil. tel. kdyby náhodou. . V zápětí přišla druhá,že už je všechno v pořádku a omluva za vzniklou situaci? ? Bohužel v pořádku nic není a po několika volání na tech . podporu asi 10x, vyplňování formulářů jsem pomalu a jistě rezignovala!! Nikdo po 19h asi neúřadoval a do půl noci jsem byla na čekačce 10-15min. Bohužel s výpadkem signálu nejde ani tel.linka takže přicházím nejen o nervy,ale i o peníze!! Ani dnes v sobotu na mé sms nikdo nereagoval tak jsem si dodala odvahu a opět volala na tech.podporu. Další pan operátor řekl, že bohužel se bude všechno řešit až v pondělí?? Větší kocourkov jsem nikdy a nikde nezažila. UPC by se měla zamyslet nad svými slogany při přepojování na určitá oddělení a řešit opravdu spokojenost svých zákazníků!!
Prosím o předání stížnosti vedení této firmy,
Děkuji za vyřízení mé stížnosti a žádám o odpověď od kompetentní osoby z UPC.
Velké obavy a očekávání jaký technik přijde vyřešit tuto poruchu od čtvrtka 18.10. do..? Děkuji za tuto službu.


Produkt

Zdlouhavé řešení (neřešení ) výpadku signálu, služeb UPC


Požadované řešení

Hlavně vyřešit v co nejkratším termínu opětné připojení k síti UPC.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 10:46, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.10.2018 11:21, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) se stížností klientky podrobně zabývala. Klientka ohledně přerušení služeb poprvé kontaktovala UPC dne 18. 10. 2018, jelikož nebylo možné realizovat expresní servis, byl naplánován standardní servisní výjezd na 22. 10. 2018. Dva dny před naplánovaným termínem však byla porucha odstraněna a klientka společnosti UPC ve stejný den zaslala e-mail s informací o tom, že služby jsou již funkční. Servisní výjezd byl tím pádem stornován.

Společnost UPC dále ověřila, že u klientky byly opravdu nefunkční služby od 17. 10. 2018 do 20. 10. 2018. Za toto období budou klientce odúčtovány poplatky za služby včetně pronájmu zařízení a vyjádření o této platební úpravě jí bude zasláno e-mailem. Vzniklá situace společnost UPC mrzí a věří, že nyní již objednané služby fungují ke klientčině plné spokojenosti.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 09:03, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2018 10:14, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.