Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#2722Polofunkční tablet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2014, před 11 lety

Miloš Kadeřávek

Znění stížnosti

Dne 11.11.2012 jsem u výše uvedené společnosti zakoupil nový tablet (viz níže). Dne 12.6.2013 byl předán do opravy (při převzetí nikdy nekontrolován dle hlášené závady) - tablet nečte paměťové karty. Dle rekl.protokolu byl přijat 12.6.2013 a do servisu (Ilaid Int., sro) odeslán 17.6.2013, z servisu odeslán 28.6.2013 a vyrozuměn a předán k užívání 4.7.2013 - bez opravy, závada nenalezena, reklamace neuznána(22 dny). Obdobně další reklamace,stejná závada př.12.7.2013, odesl.18.7.2013,serv.odesl.30.7.2013, vyrozumění a předání 6.8.2013 - reklamace neuznána(25 dní). Vždy však v tabletu jiné aplikace. Další reklamace - stejná závada př.26.8.2013,odesl.29.8.2013,serv.odesl.11.9.2013,vyrozumění 16.9.(21den),předání 27.9.2013-reklamace uznána. Na dotaz, proč byla reklamace tak dlouhá a nebyla uznána, prodejce odpověděl, že neví, že je to věcí servisu.V současné době tablet opět na reklamaci, úplně vypověděl službu.Při zadávání do reklamace jsem požadoval reklamaci k vypovězení smlouvy z důvodu již 4 reklamace, prodejce toto odmítl z důvodu dvou neuznaných reklamací. Jaká je tedy obrana v případě neuznané reklamace, když trvá déle, než uznaná a obsah tabletu se změní ? Proč reklamace trvá cca 22 dnů, když nebyla zjištěna závada? Proč prodejce nekontroluje stav zařízení při přejímce na uvedenou závadu?


Produkt

Tablet PRESTIGIO MultiPad PMP5197D UltraRed (PMP60123113460),


Požadované řešení

Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem, zejména neopodstatněně dlouhé době reklamace bez uznání závady, komunikace s prodejcem a již čtvrté reklamaci výrobku bych uvítal vrácení kupní ceny. Zařízení potřebuji ke své denní práci a tento je evidentně z ne zrovna dobré výrobní řady. Neustálým resetováním systému nebo přehráním firmwaru se zařízení nespraví.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2014 10:47, před 11 lety

V případě, že je reklamace zamítnutá, není prodejce oprávněn do výrobku jakkoli zasahovat kromě samotného posouzení. Zároveň je pravdou ale, že k odstoupení od smlouvy je třeba, aby byly reklamace uznané. Doporučujeme pro příště na pobočce vadu prokázat a nechat to zavést do reklamačního protokolu. Následně by bylo nedostatečným odůvodněním, pokud by prodejce argumentoval, že se mu vada neprojevila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 11:08, před 10 lety

Společnost MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.