Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.11.2012 jsem u výše uvedené společnosti zakoupil nový tablet (viz níže). Dne 12.6.2013 byl předán do opravy (při převzetí nikdy nekontrolován dle hlášené závady) - tablet nečte paměťové karty. Dle rekl.protokolu byl přijat 12.6.2013 a do servisu (Ilaid Int., sro) odeslán 17.6.2013, z servisu odeslán 28.6.2013 a vyrozuměn a předán k užívání 4.7.2013 - bez opravy, závada nenalezena, reklamace neuznána(22 dny). Obdobně další reklamace,stejná závada př.12.7.2013, odesl.18.7.2013,serv.odesl.30.7.2013, vyrozumění a předání 6.8.2013 - reklamace neuznána(25 dní). Vždy však v tabletu jiné aplikace. Další reklamace - stejná závada př.26.8.2013,odesl.29.8.2013,serv.odesl.11.9.2013,vyrozumění 16.9.(21den),předání 27.9.2013-reklamace uznána. Na dotaz, proč byla reklamace tak dlouhá a nebyla uznána, prodejce odpověděl, že neví, že je to věcí servisu.V současné době tablet opět na reklamaci, úplně vypověděl službu.Při zadávání do reklamace jsem požadoval reklamaci k vypovězení smlouvy z důvodu již 4 reklamace, prodejce toto odmítl z důvodu dvou neuznaných reklamací. Jaká je tedy obrana v případě neuznané reklamace, když trvá déle, než uznaná a obsah tabletu se změní ? Proč reklamace trvá cca 22 dnů, když nebyla zjištěna závada? Proč prodejce nekontroluje stav zařízení při přejímce na uvedenou závadu?
Tablet PRESTIGIO MultiPad PMP5197D UltraRed (PMP60123113460),
Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem, zejména neopodstatněně dlouhé době reklamace bez uznání závady, komunikace s prodejcem a již čtvrté reklamaci výrobku bych uvítal vrácení kupní ceny. Zařízení potřebuji ke své denní práci a tento je evidentně z ne zrovna dobré výrobní řady. Neustálým resetováním systému nebo přehráním firmwaru se zařízení nespraví.
|
Tweet |
V případě, že je reklamace zamítnutá, není prodejce oprávněn do výrobku jakkoli zasahovat kromě samotného posouzení. Zároveň je pravdou ale, že k odstoupení od smlouvy je třeba, aby byly reklamace uznané. Doporučujeme pro příště na pobočce vadu prokázat a nechat to zavést do reklamačního protokolu. Následně by bylo nedostatečným odůvodněním, pokud by prodejce argumentoval, že se mu vada neprojevila.
Společnost MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.