Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před cca dvěma měsíci jsem se zaregistroval na seznamce www.zhavenoci.cz.
Seznamka zprvu vypadala přesvědčivě. Abych ale mohl někomu psát, musel jsem zaplatit VIP členství. Na zkoušku bylo za 15kč na tři dny. Zaplatil jsem tedy a mohl si chatovat. Tato stránka je asi spolčená s dalšími, nebo jich má víc, například www.naughtydate.com. Bohužel jsem se nikým vážněji neseznámil a zjistil, že jde spíše o podvod, o to víc mě naštvalo, že po třech dnech se automaticky členství prodloužilo o měsíc za cca 630kč. Bohuzel se mi to stalo u více seznamek, které se přihlásili ze stránek zhavenoci, kde byly rovnou moje udaje, takže jsem se znova na dalších nepřihlasoval, proběhlo to automaticky. KDyž jsem to zjistil, hned jsem zrušil členství i učet. bohužel jsem zjistil že asi u jedné jsem to neudělal a ani mi na email od nich nepřišel žádný email, nic. takže nevím jak se stránka jmenuje, nic. jen vím že má něco společného se stránkou www.zhavenoci.cz. Každý měsíc mě od nich strhnou z účtu 638,08kč a v poznámce je napsáno toto: 190,22 CNY,PFA SURPLUSDE TRADING SHENZHEN. Na stránkách zhavenoci jsem ani nenašel žádný kontakt kam napsat.
Nevím co dělat, prosím pomozte
www.zhavenoci.cz
Chtěl bych zrušit členství i účet a vrátit peníze, které mě odešli, jelikož jsem na jejich stránkách byl jednou a pak to šlo pořád aniž bych i znal jejich stránky a mohl tak alespon používat
|
Tweet |
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z uvedených forem ve svých všeobecných obchodních podmínkách pro ukončení smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala.
Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, odstoupení od smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Pokud spotřebitel zrušení členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné e-mailové adresy, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní e-mail, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel zažádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.
Spotřebiteli dále doporučujeme využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.