Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#27222Balík poslaný ve středu 17.10.2018 firmou Starkl ani v sobotu 2010. nedošel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.10.2018, před 6 lety

Václav Vlček

Znění stížnosti

Toto jsem dostal mailem dne 17.10.
Dne 17.10.2018 odchází z naší zásilkové služby na Vaši adresu balík podací číslo DR2414426565U s dobírkovou částkou 0,00 Kč. V případě, že jste v objednávce uvedl číslo na mobilní telefon, bude Vás na něj Česká pošta kontaktovat před dodáním zásilky.
S pozdravem Váš STARKL zahradník

Včera v pátek ráno jsem dostal sms od zdocp, že již mají zásilku a čas doručení upřesní telefonicky. Já celý pátek čekal doma a nikdo se neozval.

Jedná se o živé rostliny, které v pondělí budou již 6 dnů na cestě!

Taková poštovní služba se mně jeví jako nezodpovědná, mizerná. Václav Vlček


Požadované řešení

Česká pošta by měla zásilky doručovat druhý den od podání, mimořádně třetí den. Zejména, když Pošta má telefon na adresáta, měla by ho při zpoždění informovat.
Václav Vlček
Na Doubkové 1327/5
150 00 Praha 5
e-mail: vaclav.vlcek@centrum.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 10:49, před 6 lety

Podle čl. 43 odst. 2 poštovních podmínek mohou odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a v jakém rozsahu nebyla povinnost podle uzavřené smlouvy splněna nebo zda a v jakém rozsahu škoda vznikla. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady, které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti.

Pokud pošta reklamaci zamítne a spotřebitel s tímto způsobem vyřízení uplatněné reklamace nesouhlasí, má možnost podat tzv. námitky proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách. Námitku proti vyřízení reklamace je možné podat u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) ve lhůtě 1 měsíce od doručení rozhodnutí o vyřízení reklamace od České pošty.

Pokud spotřebitelem zvolený způsob dopravy nabízel prodávající, je prodávající také odpovědný za dodání zboží, neboť prodávající spotřebiteli odpovídá, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel proto může uplatnit reklamaci také u prodávajícího.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.