Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den, v pátek 19.10. 2018 jsem si u Viagogo zakoupil 2 lístky na Metallicu 2019 s číslem objednávky: 18558415 Mám stejné zkušenosti jako předchozí oznamovatelé. Byla mi naúčtovaná cena 2660 za 1 lístek + 2x 95 korun za poslání a 2x 943 korun za pravost a dph. Samozřejmě, že tuto informaci jsem zjistil až při zadání bezpečnostního kodu na platební kartě a nešlo tuto operaci vrátit zpět. Při zjištění jsem kontaktoval svoji banku a tam mi bylo řečeno, že s tím nemohou nic dělat, že platba nelze vzít zpět. Musel by jí stornovat příjemce. Mám z toho nervy už 3 dny a nevím jak to jinak vyřešit. Zkusil jsem lístky prodat dál, jestli bych dostal zpátky peníze, ale pochybuji.
Děkuji předem za vyřízení, pokud se tím bude někdo zaobírat.
2 lístky na Metallica 7396 Kč číslo objednávky: 18558415
Požaduji od společnosti navrácení celé zaplacené částky!
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.