Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27236Dobry den. Myslel sem ze uz mam klid. Bohuzel. Opet mi bylo odecteno 2,247kč. Uz nevim co mam delat a jsem zoufalí.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2018, před 6 lety

Tomas Bruna

Znění stížnosti

UZ nic nechci od Be2.


Požadované řešení

Vse zrusit. A navraceni častky 2,247 protože členství už mam predplacene jak jste mi uz psali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 09:04, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2018 12:44, před 6 lety

Dobrý den,

v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:

zakaznickyservis@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.10.2018 09:09, před 6 lety


Tomas Bruna

Dobry den. A jak to mam udelat? Nikde neni žadny kontakt. T. Bruna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.10.2018 10:11, před 6 lety

E-mailová adresa spotřebitele byla doplněna jako tzv. referenční údaj. Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.10.2018 12:56, před 6 lety

ID: 158736104


Dobrý den,

Výpověď Prémiového členství na stránce be2 v rámci profilu, registrovaného pod uvedenou emailovou adresou, Vám bylo potvrzené již ke dni: 27.08.2018.

Váš profil byl deaktivovaný, a to přímo z Vaší strany.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.10.2018 10:04, před 6 lety


Tomas Bruna

Dobry den. Tak proc proboha se mi opet strhla castka 2,247kč? Poprosil bych o vysvetlení a zaroven o vraceni stržene častky. Dekuji. S pozdravem Tomáš Bruna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.10.2018 11:05, před 6 lety

ID: 158736104

Dobrý den,

Na daném účtu platbu po 27.08.2018 neevidujeme.

V zájmu dohledání platby bude potřeba na adresu našeho Zákaznického centra - zakaznickyservis@be2.cz - poskytnout potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.10.2018 11:49, před 6 lety


Tomas Bruna

A mam zrušene VIP clenství a vše okolo,tak už nevim. Ja si to nevymyslel. Na víc častka 2,247 tu si budu paatovat do konce života. Snad už to bude vše v poradku. Dekuji a s pozdravem Tomáš Bruna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2018 15:01, před 6 lety

ID: 158736104

Dobrý den,

Bez dohledání platby Vám žel nemůžeme nic více k dané platbě říci.

V zájmu dohledání platby bude potřeba na adresu našeho Zákaznického centra - zakaznickyservis@be2.cz - poskytnout potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná.


Děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.10.2018 16:34, před 6 lety


Tomas Bruna

DOBRY DEN. TAK BUDU MUSET DO BANKY,SEHNAT VYPIS ATD......
DEKUJI.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2018 19:11, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.12.2018 20:25, před 6 lety


Tomas Bruna

Dobry den. Ja zrusil kreditku atd...s pozdravem Tomáš Bruna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.12.2018 16:56, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.12.2018 15:47, před 6 lety


Tomas Bruna

Dobry den. Tel by pro komunikaci nešel? Dekuji. Tomáš Bruna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 10:53, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.