Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Dobry den. A jak to mam udelat? Nikde neni žadny kontakt. T. Bruna.
E-mailová adresa spotřebitele byla doplněna jako tzv. referenční údaj. Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat.
ID: 158736104
Dobrý den,
Výpověď Prémiového členství na stránce be2 v rámci profilu, registrovaného pod uvedenou emailovou adresou, Vám bylo potvrzené již ke dni: 27.08.2018.
Váš profil byl deaktivovaný, a to přímo z Vaší strany.
Dobry den. Tak proc proboha se mi opet strhla castka 2,247kč? Poprosil bych o vysvetlení a zaroven o vraceni stržene častky. Dekuji. S pozdravem Tomáš Bruna.
ID: 158736104
Dobrý den,
Na daném účtu platbu po 27.08.2018 neevidujeme.
V zájmu dohledání platby bude potřeba na adresu našeho Zákaznického centra - zakaznickyservis@be2.cz - poskytnout potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná.
děkujeme Vám.
A mam zrušene VIP clenství a vše okolo,tak už nevim. Ja si to nevymyslel. Na víc častka 2,247 tu si budu paatovat do konce života. Snad už to bude vše v poradku. Dekuji a s pozdravem Tomáš Bruna.
ID: 158736104
Dobrý den,
Bez dohledání platby Vám žel nemůžeme nic více k dané platbě říci.
V zájmu dohledání platby bude potřeba na adresu našeho Zákaznického centra - zakaznickyservis@be2.cz - poskytnout potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná.
Děkujeme Vám.
DOBRY DEN. TAK BUDU MUSET DO BANKY,SEHNAT VYPIS ATD......
DEKUJI.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den. Ja zrusil kreditku atd...s pozdravem Tomáš Bruna
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobry den. Tel by pro komunikaci nešel? Dekuji. Tomáš Bruna.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.