Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V červenci jsem se šel informovat o službách T-mobile v USA. Přestože jsem opakovaně řekl, že službu chci změnit až od 21.8., přesvědčila mě zástupkyně T-mobile, že smlouvu lze sepsat již ten den s platností od 21.8. Chtěl jsem na dva měsíce snížit tarif na minimum, protože budu v USA a tam volne minuty a sms nejsou. Zástupkyně mě přesvědčila, ať si nechám navýšit nejvyšší tarif a budu mít volné minuty a sms z USA. Využila to již prý osobně 3x v San Francisco. Můj dosavadní tarif mi bohatě stačil a neměl jsem jediný důvod kromě volného volání z USA tarif navyšovat. Nemohl jsem si ani přečíst smlouvu, už se prý nedává, dostanu ji v mailu. Nepodepisuji smlouvu bez přečtení, ale jsem u T-mobile 18 let a byl jsem doposud spokojený a nepředpokládal jsem, že mě zástupkyně T-mobilu vědomě podává nepravdivé informace. Přesto, že jsem znovu zdůraznil, že změnu chci až od 21.8., tarif mi byl změněn již v červenci a nechtěli mi ho změnit zpět ani před odletem, jde to až po měsíci. To jsem byl již v USA na dva měsíce. Všechny hovory a sms z USA jsem musel zaplatit a v Čechách mi běžel tarif, který jsem nemohl využívat. Nikdo by si přece nenechal navýšit tarif na maximum, když ví, že ho nebude dva měsíce používat. Po návratu mi zase nechtěli snížit tarif na původní, že je tam systém nepustí až příští měsíc. Musím si teď platit služby, o které nestojím. Teď se už nějakou dobu snažím najít oficální stránky T-mobile, abych mohl podat stížnost a vždy se mi objeví stránka- Your cennection is not private.
tarif Mobil XL
Požaduji vrácení peněz,které jsem zaplatil na základě nepravdivých informací zástupkyně T-mobile. Jedná se o rozdíl mezi mým tarifem a tarifem, který mi byl vnucený na základě nepravdivých informací o měsíc dříve než jsem požadoval a rozdíl za dva měsíce mezi minimálním a tarifem MobilXL, který mi byl vnucený také na základě nepravdivých informací. Dále nastavit tarif, který potřebuji, protože dle informací od operátora neexistuje žádné omezení na snížení tarifu.
|
Tweet |
Pokud jsou při nabízení služeb uváděny nepravdivé informace, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil, jedná se klamavou obchodní praktiku dle § 5 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takové jednání není dovolené a mohlo by mít za následek neplatnost smlouvy, kterou může spotřebitel namítnout.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.