Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
máme firmu v Čerčanech, od 1.3. jsme nedostali ani jediný dopis či leták do schránky. Doručovatelka přišla 14.3. s celým štosem dopisů. Faktury vystavené a podané na poště 26.-28.2 doručili až 14.3. faktury se 14-ti denní splatností, byla samozřejmě po splatnosti, čekáme že nám naúčtují penále za každý den. Od tohoto dne (14.3.) opět ve schránce nic, dnes je 25.3. Víme od dodavatelů, že nám posílali poštou faktury, kdy a jestli dorazí je ve hvězdách.
Byli jsme to oznámit na poštu, že nám nechodí pošta, odpověď byla, že nevědí o ničem.
Doručování pošty každý den, jako je běžné v jiných obcích.
|
Tweet |
V případě, že je podnik v prodlení s doručováním dopisů, odpovídá za škodu, kterou tím způsobí, tedy i za škodu způsobenou pozdní úhradou pozdě doručené faktury.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: