Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
nechápu stálé vaše řečnění o zlepšení dodání zásilek, dopisů atd. Když není pošta schopná dodat dopis do 24 hodin. Není to tento měsíc poprvé, ale jde mi doporučený dopis 18 km z Boskovic do Blanska 4 dny, nevím čím to je jestli je to rivalita mezi městy? Doporučený dopis číslo 982607-2302/2014. Za dobu 4 dnů vaši rychlosti dodání bych byl pěšky 20 x zpátky.
S pozdravem Šich Pavel PS:Těším se na vaši odpověď a už si tam konečně udělejte pořádek!
982607-2302/2014
Potrestat na prémiích odpovědného zaměstnance.
|
Tweet |
Pro doporučené psaní uvádí podnik v poštovních podmínkách doručení kamkoli v ČR obvykle následující pracovní den po podání. Není-li u zvolené služby deklarováno datum dodání, platí, že zásilka musí být dodána v době přiměřené. Pokud nebyla zásilka doručena v době přiměřené, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman