Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#27248Záměřně nedoručujete zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2018, před 6 lety

Denis Beriša

Znění stížnosti

Dobrý den,

je to po několikáté co nejen že nedoručil balíček, ale ani lístek. Zásilka tudíž putuje zpět od Číny. KDyby se to stalo jednou, nebo dvakrát OK. Ale je to už asi 15tá zaásilka kteoru nejen že neumíte doručit ke mě do práce(ani lísteček o vyzvednutí) kde jsem každý(opakuji každý) všední den od osmi rána do pěti do večera, ale ještě mi odmítáte dát balíček a který jsem zjistil kde leží v jakém skladě (po dlouhé detektviní práci) s tím že už ho musíte poslat do čÍNY?? Je snad můj problém že jste zásilková společnsot co neumí doručit zásilku??
Balík :LF419610075CN

Denis Beriša


Produkt

Doručení zásilky je pro vás úkol takřka neproveditelný.


Požadované řešení

CHci svoji zásilku, prosuštění poštáka který místo doručování někde chytá leleky a pak ještě lže. Chci dostávat balík nebo apson papír o tom že je k vyzvednutí tak jak ,áte ve svých podmínkách. Chchi jen ab jste si přestali dělat z lidí srandu!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 14:15, před 6 lety

Nebyl-li spotřebitel se svou reklamací úspěšný, má možnost podat námitku proti vyřízení reklamace Českému telekomunikačnímu úřadu (více bod 3 zde: https://www.ctu.cz/postovni-sluzby/prava-povinnosti-uzivatelu).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana, na kterého je možné se obrátit v případě nespokojenosti s vyřízením reklamace: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.