Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#2725Plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2014, před 11 lety

Tomáš Dvořák

Znění stížnosti

Dobrý den,
vyskytl se mi problém s plněním od ČP.

Začal jsem s podnikáním (zprostředkování obchodu a služeb) a nechal jsem se pojistit proti podnikatelské odpovědnosti. Obchodnímu zástupci, který mi smlouvu zřizoval jsem vysvětlil co přesně dělám a na co přesně chci být pojištěn. Obchoďák mi vytvořil nabídku a já ji hned zaplatil.
Půl roku jsem pracoval s vědomím, že jsem pojištěný - No a teď jsem způsobil škodu za cca 15 000 CZK a když jsem to předložil na pojišťovnu, tak se mi ozvali s tím, že na tento typ práce nejsem pojištěn a že jsem se měl připojistit ještě nějakými dodatky k té stávající smlouvě.

Takže jsem se samozřejmě nenechal odbít a dožadoval jsem se nadřízeného a budu podávat stížnost - jde mi samozřejmě o princip, částka to není nějak vysoká, ale žil jsem v tom, že jsem pojištěn, takže kdyby škoda byla za několik miliónů, tak jsem v koncích.


Produkt

Pojištění odpovědnosti podnikatele


Požadované řešení

Požaduji, aby pojišťovna proplatila tuto škodu, klidně z pojistky obchodního zástupce, který je za to tedy nejspíš zodpovědný. Pokud se tak stane, tak já jsem ochoten se připojistit a doplatit za ty dodatky a pokračovat ve spolupráci s ČP.

Pokud se tak nestane, tak chci vrátit peníze za pojistku, která je mi absolutně k ničemu a nejsem vlastně pojištěn na nic co by se mi mohlo v podnikání stát a ještě k tomu já a celá má rodina odstoupí od veškerých smluv a pojištění s ČP (ročně to činí obrat okolo 100 000).

Doufám, že jsem v právu....

Děkuji moc,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 08:48, před 11 lety

V tomto případě skutečně záleží, co bylo obsahem smlouvy. Zároveň, pokud v rámci svého odborného poradenství obchodní zástupce pochybil, odpovídá za škodu, kterou tím způsobil. Pochybení pracovníka bude třeba prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 21:54, před 10 lety

Společnost Česká pojišťovna a.s. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.