Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#27250Viagogo NEDOPORUČUJI

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2018, před 6 lety

Miroslava Wurmová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem tři lístky na koncert v Praze. Přesně jak to popisují stovky podvedených. Konečná, mnohonásobně větší cena se objevila až po zadání čísel karty. Žádný autorizační kod, nemožnost objednávku zrušit. Po přečtení recenzí ještě trnu, že mi lístky ani nepřijdou nebo budou falešné!
Nyní se snažím zastavit platbu v bance, zatím je platba "rezerovaná".


Produkt

Akce: Buddy Guy Vstupenka/y: Sekce Floor, Řada , (3 Vstupenka/y) Místo konání: Lucerna - Velký sál Datum: čtvrtek 8. listopadu 2018, 20:00


Požadované řešení

zrušení objednávky a vrácení celé částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 12:21, před 6 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2018 13:57, před 6 lety

Spotřebitelka doplnila stížnost následujícím textem:

"pro doplnění: FAQ- proč jsem zaplatil více - je nepravdivá informace, že je celková částka uvedena před dokončením nákupu."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 14:09, před 6 lety

Spotřebitelka nám zaslala další doplnění stížnosti:

"Včera jsem obdržela lístky. Přestože jsem si objednávala ty nejlepší možné za cca 3500,--, hned za sekci VIP blízko podia, dostala jsem lístky po 2490,-Kč/ks! do 32. řady!

Bylo mi strženo z účtu 14384,29 Kč - mělo být 3 x 2490,-- = 7470,--Kč + odpovídající poplatky. Nikdy ne ale dvojnásobek!

Lístky si ponechám, ale požaduji vrácení rozdílu."

Stížnost ještě přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost doplnit přílohu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.11.2018 10:50, před 6 lety


Miroslava Wurmová

Několikrát jsem se pokoušela volat na telefonní číslo odesílatele lístků uvedené na obálce, ale bylo stále nedostupné. Dnes opět, ale přišla mi SMS: Dobry den, ospravedlnujem sa ale nemozem teraz volat. Co by Ste potrebovali?
Moje SMS odpověď: Zaslal jste mně lístky na koncert Buddy Guy. Objednala jsem si tři vstupenky za 3500,--/ks vpředu. Poslal jste mně lacinější a dozadu! Žádám o výměnu. Jsem ochotná si pro ně dojet. Wurmová
Teď budu čekat na reakci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2018 12:03, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na spotřebitelku, aby mohla o případné reakci informovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.11.2018 13:54, před 6 lety


Miroslava Wurmová

Na reakci odesílatele čekám marně. Již se neozval.
Nevím jestli f. Viagogo vůbec kontroluje lístky které u ní inzerenti prodávají. Je možné, že pan P.D. nabídl lístky a udal vyšší hodnotu než ve skutečnosti byla.?
Včera přišel mail od Viagogo:
viagogo


"Milý uživateli Miroslava,

Doufáme, že už se těšíte na Buddy Guy!

Kdyby se náhodou stalo, že se na poslední chvíli vyskytnou problémy nebo otázky, jsme tu pro vás.

Můžete nám zavolat na + 420 228 883 086 a na požádání uveďte číslo objednávky 18560567. Úplné informace o vaší objednávce najdete níže."
ˇCeské číslo, hned jsem tam volala, ale automat (v angličtině) nabídl jen nákup nebo prodej. ˇZádné reklamace, žádný asistent na telefonu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2018 11:00, před 6 lety

Rozdílnost ceny v obou směrech (i výrazná) při nákupu vstupenek prostřednictvím portálu spol. viagogo AG možná je. Vyskytují se i další problémy, kdy společnost připočítá k ceně různá navýšení atp. Situace se spol. viagogo AG je intezivně řešena tamním dozorovým orgánem i spotřebitelskou organizací ve spolupráci s Evropskou spotřebitelskou organizací BEUC, v níž naše organizace participuje jako člen.

Pro zvýšení tlaku na řešení praktik, kterých se společnost dopouští v celoevropském měřítku je možné podělit se se svými zkušenostmi práve se švýcarským dozorovým orgánem, jehož kontakty přikládáme níže. Přikládáme také odkaz na informace o akcích, které jsou vůči společnosti ve Švýcarsku: https://www.seco.admin.ch/seco/en/home/seco/nsb-news/medienmitteilungen-2017.msg-id-68311.html.

Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.11.2018 16:50, před 6 lety


Miroslava Wurmová

Lístky falešné nebyly, alespoň jedna dobrá zpráva. Stále však zůstává problém s místy neodpovídajícími zakoupeným. Bohužel neovládám německý nebo anglický jazyk natolik abych zvládla osobní telefonickou nebo písemnou reklamaci. Vzhledem k počtu stěžujících by mě zajímalo jestli se bude organizovat nějaká hromadná stížnost a hromadné požadování vrácení neoprávněně stržených peněz z našich účtů. Nebo mám podat trestní oznámení na pána který mě zaslal lístky v jiné hodnotě než jsem zakoupila?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2018 10:22, před 6 lety

Hromadný postup, který spotřebitelka naznačuje bohužel české právo ještě neomožňuje. Zákon o hromadných žalobách je zatím ve fázi legislativních prací a vzhledem k tomu, že v paragrafovém znění jej má vláda předložit až v březnu 2019, je nutné jeho schválení počítat v horizontu let. Navíc, i kdyby postup možný byl, byla by celá věc komplikovaná tím, že společnost má sídlo ve Švýcarsku. Individální řešení přímo s prodávajícm možné je a možná by bylo s přihlédnutím ke všem okolnostem nejefektivnější.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.12.2018 08:07, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 09:55, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.