Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#27253Nekomunikovani přes email ani tel.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2018, před 6 lety

Radim Pindryč

Znění stížnosti

Dobrý den, před necelým rokem jsem koupil u fidemia group s.r.o, hoverdboard, který je nyní po ujetí 20 metrů okamžitě vybity. Psal jsem na firmu email stimto problémem, a bylo mi odepsano ze"baterie má omezenou kapacitu a po roce již nelze uplatnit záruka na baterii.Hoverboard jsem kupoval v listopadu roku 2017,taze to ještě není ani 12 měsíců. Reklamace byla podána 27.9. 2018.Opět jsem psal email ze firma se mílí, ale od té doby semnou nekomunikuje. Jde mě jen o řádné oprava i zboží které je v reklamační lhůtě...


Produkt

(1574)Hoverdboard premium grafitty s Bluetooth reproduktorem


Požadované řešení

Požaduji, prijmuti reklamace v řádném termínu a opravu požadovaného zboží (asi nová baterie).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 11:52, před 6 lety

Zákon zvlášť nerozlišuje záruku na baterie a na jiné spotřební zboží. Prodávající odpovídá za vady, které se na zboží vyskytnou během 24 měsíců od nákupu a jeho převzetí. Jediné, na co se záruka u baterií nevztahuje, je opotřebení způsobené běžným používáním, což v případě baterií představuje postupné snižování jejich kapacity. Pokud však přestane najednou zcela fungovat, nejspíš se o vadu jedná a prodávající ji pak musí odstranit.

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2018 23:30, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.