Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#27256Zablokování telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2018, před 6 lety

Petra kowalska

Znění stížnosti

Vážená společnosti
Ráda bych tímto vznesla stížnost na vaši společnost .
Dne 19.10.2018 jsem z důvodu že muj expartner používá moje telefonní číslo na moje jméno kartu zablokovala . bylo změněno i 4místné číslo pro komunikaci s tím že karta je zablokována a doufala jsem že když jsem majitelka učtu že nikomu jinému než mně nebude telefon opět odblokován . Toto považuji za velké porušení podmínek a ráda bych celou nepříjemnou situaci řešila. již hodiny se snažím na operátora dovolat aby mi sdělil kdo si tuto drzost dovolil .
Prosím o kontaktování mne na tel 607741906
Kowalská Pera


Produkt

.


Požadované řešení

.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 10:22, před 6 lety

Dle bodu 8.2 aktuálních všeobecných podmínek společnosti, si spotřebitel může zvolit heslo pro komunikaci se společností. Nezvolí-li si heslo, nastaví mu jej operátor společnosti sám. K provedení úkonů může operátor požadovat autorizaci pomocí tohoto hesla. Operátor je oprávněn odmítnout provést požadovaný úkon v případě důvodného podezření, že došlo ke zneužití identifikačních prostředků.

Pokud byla dodána služba, kterou spotřebitelka neměla v úmyslu objednat, je nutné ji reklamovat. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.