Společnost


Alektum, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

91%
9%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#27260Neoprávněný dluh

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2018, před 6 lety

Eliška Jungmanová

Znění stížnosti

Dobrý den.

Dne 18.10.2018 jsem kontaktovala společnost Alektum Group na telefoním čísle 270005555 s tím, že jsem od nich dostala dopis, že mám údajně dluh u společnosti Mylano. Po telefonickém hovoru, jsem jim řekla, že žádný dluh nemám, že jsem výrobek již zaplatila a nehodlám nic platit dvakrát. Na jejich emailovou adresu jsem zaslala potvrzení o zaplacení výrobku. Když jsem se chtěla následně dovolat na jejich zákaznickou linku, tak je prý linka nedostupná. Můžete mi říct prosím jak mám nyní postupovat?


Produkt

Goodshave Women (Reg)


Požadované řešení

Vyřešit reklamaci u Alektum Group


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 12:10, před 6 lety

Pokud je po spotřebiteli vymáhána částka subjektem, který není jeho původním smluvním partnerem, měla by mu společnost prokázat na základě jakého právní titulu po něm částku požaduje. Pokud došlo k postoupení pohledávky od určité společnosti, měla by společnost vydat společnosti ALEKTUM INKASSO, s.r.o. doklady o pohledávce, které jsou nutné k jejímu uplatnění. Tedy zejména doklad prokazující právní titul vzniku nároku na úhradu pohledávky - uzavření kupní smlouvy. Spotřebitel může společnost informovat, že v případě prokázání právního titulu k úhradě pohledávky je ochoten svůj dluh splatit, v opačném případě, ať se společnost obrátí na soud, kde bude muset jako žalobce prokázat, že jí svědčí právo na úhradu předmětné pohledávky, v případě, kdy si je spotřebitel jistý neexistencí smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2018 12:02, před 6 lety

Dobrý den,

s ohledem na skutečnost, že společnost Alektum, s.r.o. neeviduje další hovor od Vás, je nutné v zájmu vyřešení věci a ověrění skutkových okolností případu, aby jste nás opětovně kontaktovala na telefonním čísle 777019386. K identifikaci případu sdělte prosím číslo případu uvedené ve výzvě, kterou jste obdržela.

S pozdravem

Alektum, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.11.2018 14:28, před 6 lety


Eliška Jungmanová

Dobrý den ze společnosti Alektum, s.r.o. mi bylo sděleno, že případ je uzavřen a ze společnosti Mylando AG mi přišel email, že upomínka byla stornovaná a že se mi omlouvají. Tak doufám, že je to již vše vyřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2018 07:23, před 6 lety

S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.