Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#27262Neudání ceny před koupí, odeslání platby bez potvrzení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2018, před 6 lety

Kristýna Malá

Znění stížnosti

Podrobný popis
Dobrý den. Tento víkend jsem si chtěla zakoupit vstupenky na divadelní představení v kulturním domě Kladno. Našla jsem si na vyhledávači Google první stránku která se mi ukázala po vyhledání (Viagogo). Vstupenky na tomto ticket portálu stáli 378. Tato cena byla totožná s reálnou cenou vstupenek. Toto vystoupení je jedno ročně a lístků už bylo málo tak jsem neváhala. Po zadání všech údajů se mi stále ukazovala stejná cena vstupenek. Po zadání čísla kreditní karty a ověřovacího kódu se stránka začala načítat a ukázalo se mi okno s nápisem zaplaceno 1 884 Kč. Nevěřila jsem tomu co vidím a po přečtení této stránky jsem zjistila že je to opravdu můj účet za lístky ale cena již neodpovídala. Důkaz toho že mi cenu nesdělili před placením samozřejmě nemám a asi mít ani nemůžu. Tuto cenu mi navýšili údajně o dopravu, která je ale polským dodavatelem. Což je podle mě samo o sobě podezřelé. Bylo hned jasné že se jedná o podvod a tak jsem teda pročetla internet, a zjistila že tato stránka již podvedla několik, troufám si říct, tisíce lidí jen v české republice. Píše se i o neexistujících vstupenkách. Na účtu té mé vstupenky, se uvádí že budu mít místo na balkóně ale už nejsou schopni říct na jakém sedadle. Později jsem také zjistila, že na tomto představení ani není možné mít místo na balkóně. Je tedy zřejmé že lístky ani nedostanu. Stránka "Viagogo" o sobě uvádí, že je pouze "přeprodejce" že není samotný prodejce lístků a na mé naléhání o zaslání vysvětleno nikdo nereaguje.


Požadované řešení

Vrácení peněz za neplatné (neexistující) lístky. Vrácení peněz za nesmyslné poštovné.
Nechci aby jste mi znovu říkali že s tím nejde nic dělat.
Žádám o případné vyhledání samotného prodejce a vyřešení problémů s ním.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 20:10, před 6 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).

Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 09:15, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.