Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 15.2.2014 jsem zakoupil matraci WellPur Gold F85 na prodejně v Plzni. Byl jsem informován o možnosti vrácení matrace řady Gold do 100 dní. Dne 7.3.2014 jsem matraci chtěl v rámci této možnosti vrátit a byl jsem informován, že 100 dní je pouze na výměnu. Proběhla tedy výměna za model Gold F30, matrace vrácena v původním obalu a nepoškozena. S novou matrací také nejsem spokojen, navštívil jsem dvě prodejny a zkusil jsem nabídku matrací na prodejnách,ale nevyhovuje mi žádná.
Mám právo na vrácení peněz ?
Obchod:000T431, POS: 101, Op:86800980
Vrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že je zboží zakoupeno v kamenné prodejně, nemá ze zákona spotřebitel právo zboží vrátit, pokud se na něm nevyskytuje vada. Pokud prodejce sám poskytuje možnost vrácení zboží v určité lhůtě, může si stanovit vlastní podmínky, protože se jedná o ustanovení smlouvy, které je nad rámec zákonných ustanovení na ochraně spotřebitele.
Vzhledem k výše uvedenému v tomto případě záleží, zda lze prokázat, že byla přislíbena možnost vrácení zboží prodejci, a tak vrácení peněz spotřebiteli.
Společnost JYSK s.r.o. byla o záležitosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.