Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěla bych podat stížnost na Českou poštu - Praha 56 - Plzeňská 290/139, 15000 Praha, Košíře.
Dne 13. října jsem si objednala a zaplatila knihu včetně poštovného, která mi měla být doručena Českou poštou dle sms v úterý 16.10. na moji adresu.
Nicméně žádná zásilka mi nepřišla, byla jsem celý den doma, nikdo nezvonil a ani nebyl ve schránce žádný lístek. Žádný lístek tam nebyl ani v úterý, ani ve středu a teprve až ve čtvrtek se ve schránce objevil lístek, kde ale ani nebyla uvedená žádná doba, kdy tu byla pošta a za celou dobu nikdo nezvonil. Jsem pořád doma se zlomenou nohou, tudýž bych zvonek slyšela. Navíc je pro mě dost komplikované si pro to dojít na poštu. Ve čtvrtek kolem 17hod jsem několiktrát na poštu volala a nikdo to nebral. Ještě ten večer jsem si nastavila na stránce doručení zásilku k adrese poznámku - doručit až do bytu, protože mám berle. V pátek ráno jsem tam ještě volala a řekli mi, že zásilka přijde v pondělí 22.10. 8-14hod. A nic celý den a ani lístek ve schránce. Opět jsem tam volala asi 10x a nikdo to nebral.Toto jednání České pošty považuji za velmi nespolehlivé a neprofesioální a tímto přikládám moji stížnost a prosím o zjednání nápravy. Děkuji. Hezký den. S pozdravem Jana Tomíčková
Česká pošta - Praha 56 - Plzeňská 290/139, 15000 Praha, Košíře.
Požaduji aby mi byla zásilka neprodleně doručena a aby se toto chování České pošty už neopakovalo. POžaduji, aby Česká pošta zlepšila své služby a když má doručit nějaký balík nebo dopis, aby nejdříve zazvonila a počkala a když nikdo neotevře, aby pak teprve hodila lístek do schránky. Děkuji a doufám, že bude zjednána náprava.
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman