Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den pane JOZEFE SINČÁKU,
Opet se ozyvam ohledne problemu ktery se stal 4.10.2018 brzy rano na Prazskem letisti, pred odletem CSA OK 0616 Praha - Amsterdam, ktery mel byt v 7hodin. Pri extreme dlouhem cekani ve fronte v check in, a kdyz jsme konecne prisli na radu, prodlevani porad pokracovalo. Slecna na odbavovani Businness class nevedela mnoho veci, musela se neustale ptat az prisel dasli pracovnik, Holandan a taky moc nevedel. Rikali neco o mozne nadvaze mych zavazadel. Kdyz uz to trvalo nejakou dobu, rozhold se jit se mnou do kancelare CSA. Slecna za prepazkou se ho zeptala, co ma delat se temi mymi zavazadli, ktere tam stale cekali a pan odpovedel, ze je ma poslat do letadla, pricemz se me ani jednou nezeptal-li, jestli s tim souhlasim. Takze to vypadalo, ze je vse v poradku a ze jen potrebuje neco ''fix out'' jak mi rikal, a ze to bude dobry. Kdyz jsme prisli do kancelare CSA, opet se dve pani za prepazkou nejakou dobu domlouvali, co se deje a jak to vyresit a nevedeli...az najednou rozhodli, ze musim zaplatit dost vysokou castku za nadmernou vahu...ktera do teto doby byla ok. Snazila jsem se ptat co se deje, oni moc nevedeli a jen mi rikali, ze to neni problem s CSA, ze tam nadvaha neni, ale se Singaporem. Mela jsem letet Amstredam - Singapore - Sydney. Kazdopadne, jsem chtela zavazadla zpet a jelikoz se mnou byli znami a rodina, mohla jsem jim nadmernou vahu predat. Bohuzel, vzhledem k tomu, ze vse trvalo tak strasne dlouho a take proto, ze me zavazadla pan z Holanska poslal sam od sebe pryc, nemela jsem pry najednou moznost jinak, nez zaplatit..."Jinak mi uleti letadlo'', jak mi rikali. Takze, pri takovemto pomalem a zdlouhavem postupu, kdy nikdo nic nevi a pidi se tak dlouho, nezepta se klienta na to jestli si aspon jedno zavazadlo ponecha, coz bych na 100% udelala, mi najednou vyhrozuji, ze mi uleti letadlo, a ze na me cekat nebudou. Takze me nechteli pustit a byla jsem velice neprijemne donucena zaplatit 17, 168 CZK v hotovosti, protoze jim nefungoval efpos. Moje rodice museli utikat nekam do nizsiho patra a vytahnout penize z bankomatu, protoze vasi pracovnici zase nevedeli jak jinak zaplatit a stresovali, ze mi to uleti. Musela jsem pak rychle k letadlu, ktere ale jeste ani nebylo pripravene a meli jsme velke zpozdeni, o kterem museli vasi pracovnici vedet! Jeste jsem tam musela pres 30minut cekat a zbytecne zaplatila takovou velkou castku, jenom k vuli nevedomosti a nepatricnemu postupu vasich zamestancu. (Pani za prepazkou se jmenuje Fejfarova). Zadam vas o vyreseni tohoto problemu a navraceni penez.
Dekuji,
Jana Jiricna
eTicket 6182994032488
OK0616, Business Class, departing 7am from Prague to Amsterdam
Vraceni penez, ktere jsem uplne zbytecne byla donucena zaplatit. 17,168 CZK.
|
Tweet |
Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.