Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#27284Dopis o zaplacení dlužné částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2018, před 6 lety

Martin Petrskovský

Znění stížnosti

Znění stížnosti


Obdržel jsem včera dne 22.10.2018 od této společnosti dopis v tomto znění:

------------------

Dovolte nám Vás informovat, že jsme převzali právní zastoupení společnosti Paidwings AG, Alte Steinhauserstr CH-6330 Cham (ZG).
Na upomínky naší klientky jste rovněž nereagoval/a, stejně jako na výzvy k platbě inkasní společnosti, která byla do věci zapojena.

Zaregistroval/a jste se k placenému členství v internetové komunitě jenjednanoc. Vaše zvolené uživatelské jméno, stejně jako
Vaši e-mailovou adresu cechino1996@seznam.cz naše klientka při rezervaci nabídky rovněž zaevidovala, stejně jako IP adresu Vašeho
počítače použitého při rezervaci.

Jelikož jste na upomínky inkasní kanceláře pověřené naší klientkou nereagoval/a a platbu neprovedl/a, jsme nyní
zmocněni k vymáhání splatné pohledávky, a to v případě potřeby i soudní cestou. Tím Vám vzniknou nikoliv nepodstatné
další náklady a poplatky.

Příležitost, která představuje snadnou a z hlediska nákladů výhodnou cestu, jak tuto pohledávku sprovodit ze světa, jste
dosud nevyužil/a. Protože naše klientka se svého nároku nevzdá, strkání hlavy do písku a odkládání řešení
záležitosti Vám nikterak nepomůže.

Můžeme Vám proto jen naléhavě radit, abyste splatnou pohledávku včas uhradil/a.


Tato pohledávka nyní sestává z následujících částek:

Hlavní pohledávka EUR 19,34
Bankovní poplatky a náklady na upomínky EUR 22,36
Náklady právního zastoupení EUR 32,40
------------------------------------------------------------------------------------------
Celková částka EUR 74

Vyzýváme Vás, abyste uvedenou celkovou částku ve výši 74 EUR zaplatil/a obratem, nejpozději do 30.10.2018.

Pro úhradu pohledávky použijte, prosím, níže uvedené bankovní spojení. U každé platby uveďte, prosím, spisovou
značku 35618174294.

Pokud požadovanou částku můžete zaplatit jen v přiměřených splátkách, očekáváme přiměřený
a konkrétní návrh platebního kalendáře ve výše uvedené lhůtě.

s pozdravem

Advokat a jeho podpis

Bayerstraße 27, 80335 Mnichov

Telefon: +49 (0)89/59 06 83 16
Fax: +49 (0)89/ 59 06 83 145


Email: kolekce@auerwittethiel.com

Steuer-Nr. : 143/502/60251
USt-IdNr. : DE129724728


IBAN: DE76 7001 0080 0005 2018 07
BIC: PBNKDEFFXXX


Produkt

Registroval na seznamce randime nezavazně.cz a zaplatil jsem si VIP členství pouze na měsíc, což stálo 499,-, ale po tomto jednom měsíci jsem profil zrušil. Následně si začali automatisky strhávat online platby za další měsíce a z tohoto důvodu jsem platby zablokoval. Účet jsem si aktivoval přibliužně v dubnu tohoto roku. Službu ani profil jsem nevyužíval, neboť jsem si ji uhradil jen na měsíc a dál jsem nemel o tyto služby zájem. Včera dne 22.10.2018 mi přišel zmíněný dopis. Jelikož jsem chtěl předejít problémům, tak jsem požadovanou částku raději hned včera uhradil a následně jsem poslal meilem na tuto společnost opět žádost a upozornění, že vypovídám jakékoliv služby u nich a požaduji zrušení profilu a zalsání potvrzení, že mi byla služby zrušena. Doklad o zaplavení jsem si uložil, odeslání žádosti meilem také. Z tohoto důvodu


Požadované řešení

Požadované řešení

Chtěl bych ukončit veškeré obchodní vztahy se společností Paidwings AG, a zrušení veškerých budoucích plateb. Požadovanou částku jsem uhradil (ač možná zbytečně) a zaslal ihned po zaplacení meilem jednoznačný požadavek o zrušení jakéhokoliv smluvního vztahu, protože jejich služby nechci a nevyužívám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2018 09:22, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013. Pokud by společnost žádala úhradu údajného dluhu spotřebitele, musí prokázat, že k tomu má právní důvod (tedy, že smlouva byla řádně a platně uzavřena).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 23:20, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.