Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Koupil jsem si přes internet zimní kabát, ale zjistil jsem, že potřebuji větší velikost. Poslal jsem ho s průvodním dopisem zpět, poté několikrát urgoval mailem, ale větší kabát jsem po roce zatím nedostal.
zimní kabát Samuel- velikost L
Měli by se mi do 30 dnů ozvat s tím, že buď vetší kabát nemají a nabídnou mi vrácení peněz, nebo mi dají termín do kdy větší kabát bude na skladě.
|
Tweet |
Pokud skutečná velikost výrobku odpovídá velikosti popsané u objednávky, prodávající není povinen věc vyměnit v rámci reklamace, jelikož ta není vadná, ledaže by se spotřebitel na tom s prodávajícím prokazatelně dohodl, a tedy i na podmínkách takové výměny.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Dobrý den,
napište mi prosím číslo objednávky. Situaci poté ráda prověřím.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
bohužel číslo objednávky již neznám, ale jde to přeci zjistit podle jména a adresy: Stanislav Jirásek, Nízká Srbská 131, 54963 Machov. Kabát na výměnu byl zaslán zpět 11.1.2018.
S pozdravem
Stanislav Jirásek
Dobrý den,
na Vaše jméno a adresu bohužel neevidujeme žádnou objednávku. Poprosím Vás o zaslání adresy, kam jste kabát posílal.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Zboží jsem dne 11.1.2018 poslal na adresu :ATELI s.r.o.
Rokycanská 1337/64
31200 PLZEŇ
Dobrý den,
děkuji. Ještě jednou jsem zkontrolovala objednávky na Vaše jméno a bohužel objednávku na produkt "Kabát Samuel" v systému neevidujeme. Kontrolou jsem zjistila, že produkt pod tímto názvem v naší nabídce není a ani v historii eshopu nebyl. Dohledala jsem, že "kabát Samuel" má v nabídce eshop postazdarma.cz. Nemohl jste si kabát objednat na www.postazdarma.cz?
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.