Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DOBRY DEN.Mam ted veliky problem .Volaji mi z Creditexpresu a chteji po mne penize za neco co jsem nedostala a nechtela.Pro mne je 1600 moc penez.Verim,ze se tato chyba napravi.Ja bych si NIKDY nedovolila brat neco na co nemam.Muj manzel spadl do insolvence a ja jako jeho zena jsem tam spadla s nim.VIM ,ze lide v insolvenci si neco takoveho nemohou dovolit.Je mi 63 let a opravdu nemam zapotrebi dluhy.Prosim timto o pomoc.
Nedodane zbozi
Prosim o kladne vyreseni.S pozdravem Jaroslava Zamecnikova.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebitelce úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, tyto agentury mohou požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.
Vážená paní Zámečníková,
v listopadu loňského roku jste si po telefonu objednala produkt Moodal. V hovoru musí zaznít, že se jedná o pravidelné zasílání a pokud dále nebudete chtít pokračovat, stačí kontaktovat zákaznický servis. Informace o pravidelných zásilkách je i v průvodním dopise v uvítacím balíčku. První tři zásilky jste uhradila po první upomínce, nicméně další 4 zásilky zůstaly neuhrazené. Bylo Vám odesláno 5 upomínek a 1 SMS zpráva, abyste nás kontaktovala ohledně dluhu. To jste bohužel neudělala, se zákaznickým servisem jste nekomunikovala ani jednou!!
Vaše nařčení z toho, že děláme podvody na lidi staršího věku je opravdu mylné, s věkem zákazníků nepracujeme a po telefonu ho ani nemůžeme určit.
Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.
Abychom Vám vyšli vstříc, zasíláme v příloze čestné prohlášení, že jste neobdržela 4 zásilky, které po Vás Creditexpress vymáhá, prosíme o podpis a zaslání zpět. Creditexpress budeme kontaktovat o tom, že s Vámi situaci vyřídíme. Dále jsme provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.