Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#27301Okamžité ukončení smlouvy se společností be2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
23.10.2018, před 6 lety

Adrian Urban

Znění stížnosti

Dnes 23.10.2018 jsem uhradil dlužnou částku za členství ve výší 2296 korun, protože mi přišel platební upomínkový dopis. Rád bych vás proto poprosil o okamžité zrušení mého VIP členství a rovněž také mého účtu na seznamce be2 S.a.r.l. , protože už nadále nemám zájem užívat tyto služby. Navíc mě znepokojuje, že vás společnost be2 neinformuje o končení smlouvy a jejím prodloužení. Následně to prodlouží automaticky bez vašeho vědomí a účtují vám pěkně směšnou částku. Proto tímto společnost be2 ještě jednou prosím o plné zrušení jak VIP členství tak účtu a více s tím nechci mít nic společného.

Děkuji


Produkt

zrušení smlouvy a účtu se společnosti be2 S.a.r.l.


Požadované řešení

okamžité zrušeni účtu, a zastaveni jakýchkoliv aktivit od firmy be2 S.a.r.l.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.10.2018 11:52, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.10.2018 15:05, před 6 lety

ID: 170142845


Dobrý den.

S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.

Adresujte tudíž, prosím, veškerou korespondenci přímo externí společnosti,

děkujeme Vám za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.10.2018 13:26, před 6 lety


Adrian Urban

Dobrý den!
V příloze naleznete mnou zaplacenou transakci dané vymahací společnosti. Tímto vás žádám o ukončení smlouvy a zrušení účtu na stránkách be2 S.a.r.l. prosím o zpětnou vazbu a potvrzení že jste ukončili mou smlouvu a účet. S pozdravem Urban

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 16:58, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2018 15:14, před 6 lety

ID: 170142845


Dobrý den.

Pro potvrzení o přijetí platby můžete kontaktovat přímo externí agenturu, jelikož platba byla odeslaná na jejích účet.

Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.

Žádné další platby neproběhnou.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:

ochrana@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.10.2018 15:15, před 6 lety

ID: 170142845


Dobrý den.

Kontaktujte, prosím, v dané záležitosti přímo náš Zákaznický servis na adrese: zakaznickyservis@be2.cz,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 08:32, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.11.2018 15:35, před 6 lety


Adrian Urban

Hodnocení: