Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes 23.10.2018 jsem uhradil dlužnou částku za členství ve výší 2296 korun, protože mi přišel platební upomínkový dopis. Rád bych vás proto poprosil o okamžité zrušení mého VIP členství a rovněž také mého účtu na seznamce be2 S.a.r.l. , protože už nadále nemám zájem užívat tyto služby. Navíc mě znepokojuje, že vás společnost be2 neinformuje o končení smlouvy a jejím prodloužení. Následně to prodlouží automaticky bez vašeho vědomí a účtují vám pěkně směšnou částku. Proto tímto společnost be2 ještě jednou prosím o plné zrušení jak VIP členství tak účtu a více s tím nechci mít nic společného.
Děkuji
zrušení smlouvy a účtu se společnosti be2 S.a.r.l.
okamžité zrušeni účtu, a zastaveni jakýchkoliv aktivit od firmy be2 S.a.r.l.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 170142845
Dobrý den.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti.
Adresujte tudíž, prosím, veškerou korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den!
V příloze naleznete mnou zaplacenou transakci dané vymahací společnosti. Tímto vás žádám o ukončení smlouvy a zrušení účtu na stránkách be2 S.a.r.l. prosím o zpětnou vazbu a potvrzení že jste ukončili mou smlouvu a účet. S pozdravem Urban
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitele.
ID: 170142845
Dobrý den.
Pro potvrzení o přijetí platby můžete kontaktovat přímo externí agenturu, jelikož platba byla odeslaná na jejích účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Žádné další platby neproběhnou.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
děkujeme Vám.
ID: 170142845
Dobrý den.
Kontaktujte, prosím, v dané záležitosti přímo náš Zákaznický servis na adrese: zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: